Å VÆRE GRAVID MAMMA…

Hei alle sammen!

Jeg holder i skrivende stund på å sovne over tastaturet, og Fredrik slapper av i bakgrunnen etter at han har brukt mye tiden sin i dag på å leke med Leo. De to sammen er bare det herligste! Jeg har sovet forferdelig dårlig i natt også, mye grunnet gravidplager. Ufattelig slitsomt, men jeg kommer meg gjennom det! Å være positiv er en av de fineste egenskapene jeg har, og den egenskapen er helt uvurderlig for meg.

Jeg har fungert nokså dårlig i hele dag, selv om dagen i seg selv har vært veldig fin! Jeg startet dagen med et telefon-intervju, som jeg ikke vet riktig når kommer ut. Dere får i hvert fall beskjed, for det kommer ut på nett! Jeg har også fått begynt å handle inn til barnehagestart (Skummelt!), vi har spist masse frukt og annet godt, fortsatt på rommet til Leo, og vi har slappet av. Sistnevnte har vært litt ekstra deilig i dag. Å være gravid mamma er krevende, men samtidig det beste jeg vet ♥ Leo får meg alltid i både humør og på en eller annen måte får han meg også til å orke det lille ekstra med tanke på energi. Han holder meg oppe, det skal være sikkert.

Jeg vil bare nevne det til dere, for det er lenge siden jeg har skrevet noe om det: Alt er virkelig ikke fryd og gammen her hjemme hele tiden, slik er det ikke for noen. Ikke bloggere (Selv om det finnes de som aldri i verden innrømmer det) og ikke for ikke-bloggere. Ting går opp og ned, det gjør det for alle. Tro meg! 

Ellers? Jeg skal straks løpe i seng, og jeg tror jeg kommer til å sovne før jeg rekker å ta av meg klærne mine. Lille Noah har sparket så mye (og SÅ hardt) i løpet av hele dagen at jeg til tider er overbevist om at han har vært grunnen til at jeg har klart å holde meg våken. Haha! 


Gleder meg til å oppdatere dere mer og bedre i morgen ♥ Og håper dere alle sammen nyter norsk sommer til det fulle; Den ene dagen i året hvor det faktisk er sol er jo faktisk en av de beste dagene i året 🙂

Klem

2 kommentarer
    1. Så herlig ramme med ultralydbilder i!<3 her (oslo) har det vært veldig mye vekslende vær... Overskyet men litt sol det neste øyeblikket, til plaskende regn, lyn og torden det nestexD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg