AKKURAT SLIK DET SKAL VÆRE!

Åh, endelig fredag og helg igjen! Jeg ligger på sofaen med en del gravidplager som jeg har hatt det siste døgnet. Ikke veldig morsomt, men sånn er det nå bare. Det er ikke alltid “bare bare” å være gravid heller, men jeg hadde likevel aldri nølt et sekund med å måtte gå gravid for å få skatten vår. Det er jo det som må til for å få vår lille gutt til verden, og da vet jeg at jeg kan gå gjennom hva som helst – Gaven man får i gjengjeld kan ikke sammenlignes med bekkenvondt og slitsomme kynnere. Selv om det selvsagt er slitsomt når det står på som verst!

Tacoen er snart klar, og slik det ser ut nå blir det en rolig kveld og helg på oss! Like greit er det, Leo storkoser seg på det nye rommet sitt og har lekt så mye der inne i dag! Fredrik er også bedre og skal tilbake på jobb på mandag etter to uker hjemme, så det blir sikkert litt uvant å ikke ha han her lenger rett etter han begynner, men ettersom ukene flyr kommer nok Leo og jeg til å finne på veldig mye morsomt de få timene han er borte fra oss.  Jeg tror faktisk til og med at moren min også kommer en tur på besøk litt senere neste uke, Gud som hun har savnet Leo, så det skal bli veldig koselig ♥

Vi skal lade opp, spise mye godt, se filmer og serier, slappe av, gå noen turer i forhåpentligvis fint vær her i Larvik, leke ute med Leo, og jeg skal sørge for å nyte dagene med lillegutt i magen som sparker, Leo, og min fantastiske samboer. Akkurat slik det skal være nå på sommeren ♥


Håper alle leserne mine får en fantastisk helg!

8 kommentarer
    1. Håper dere får en fin helg og fine uker fremover 🙂 reiser til Nice i morgen, så her er det nervøsitet for de kommende ukene..
      Fine bilder❤️

    2. Marie: Det håper jeg virkelig at du også får <3

      Uff.. Det forstår jeg så ufattelig godt 🙁 Håper dere, tross omstendighetene, får en så fin tur dit som dere kan få. Ikke la frykten ta overhånd <3 Tusen takk, flotte Marie!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg