DET PERFEKTE BABYHJØRNET

Baby meg her og baby meg der, jeg er inne i en skikkelig barn og-baby boble om dagen – Som dere sikkert merker! Både med rom til Leo og hjørnet til Noah storkoser jeg meg virkelig! Sengen til vår lille baby ligger klar til bestilling og skal bekreftes på mandag, jeg har valgt å bestille sengen hans fra USA som jeg tidligere har snakket om. Den er unik og vil passe perfekt inn i babyhjørnet hans her hjemme! At jeg bestiller den når det nå er litt under 3 måneder igjen til termin er også helt bevisst, den kan virkelig ikke komme for sent!

I dag tenkte jeg å vise dere et lite utvalg av hva som skal komme på plass i babyhjørnet til Noah som skal være i stuen. Tenkte det kunne være fint for dere med en liten sniktitt på hva som skal inn her til ham ♥


Alle bilder hentet fra etsy.com

Sengen til Noah kan dere se HER – Om dere ikke allerede har sett den ♥


I mellomtiden, mens jeg venter på alt jeg har bestilt, har sengen til Leo kommet! Fredrik og faren hans var og hentet den istad, og jeg er så utrolig fornøyd. Flott og praktisk seng. Nå skal jeg i gang med å male skuffene under sengen hans lysegrå, og så er den klar til bruk. Føles ufattelig deilig! Leo løp rundt på rommet sitt og kikket på den i stad, han virket veldig begeistret og brukte mye tid på studere den 🙂 

Og vet dere hva? I morgen er jeg faktisk 27 fullgåtte uker, og inne i min 28 svangerskapsuke. Uke 28 – Som er den siste uken inne i andre trimester, før jeg er over på siste trimester dette svangerskapet. HJELP!

God klem! ♥

14 kommentarer
    1. Man kan kjøpe andre farger på skuffene til Stuva senga te Ikea:)Ikke så dyrt heller akkurat:)
      Fint dere hadde gjort det:)
      Sover Leo så høyt oppe ennå?
      I såfall er dere ikke redd han skal klatre ut å slå seg?

    2. Anonym: Hei! Nei, skal selvfølgelig sette ned sengen helt, vi hadde akkurat fått den inn når disse bildene ble tatt tidligere i dag 😀

      Takk for tips, forresten! Jeg har allerede kjøpt maling jeg da, så tror jeg kommer til å male skuffene. Om det ikke blir fint vet jeg hvem som må en tur på IKEA i hvert fall – Så tusen takk for at du sa i fra om at de har det 😀

    3. Gi malekosten til Fredrik du, det er ikke anbefalt å male når man er gravid pga mulige giftstoffer. =)

    4. så nydelig seng Noah har og så masse fint til lille Noah 🙂 man kan fint male hvis det ikke er giftstoffer i det, malet selv når jeg var gravid,da de abefalte noe gravide kunne bruke ,husker selvsagt ikke hva den heter 🙂

    5. Så mye fint, hvor er luen til Noah fra? Falt pladask for den med en gang jeg så
      Den, og så kjenner jeg en liten guttebaby og tenkte undersøke om den kan finnes i str passende til han. Han er 3 1/2 mnd nå. Og verdens fineste Odin!!! ❤️❤️❤️ 2645 gr tung ved fødsel og 47 cm, og denne uken rullet han fra mage til rygg for første gang. Det er helt utrolig så fort tiden har gått!!! 💙💙💙
      Men du Jessica, jeg har sendt deg en pm på facebook, kunne du sett på den tror du? 😘😘
      Klem

    6. ååååh så mye fint ,jeg likte virkelig sengen til Leo 🙂
      Jeg går inn i uke 18 ( 19 ) i morgen, å klarer ikke vente de to siste ukene som er igjen til vi skal få vite hvem som ligger inne i magen 🙂 Blir nok litt lettere da å finne navn når vi vet kjønnet 😀
      Masse lykke til å kos deg masse i barne og baby hjørnet <3

    7. Hei! Håper ikke du skal ha sprinkelbeskytter til den lille som kommer. Det kan rett og slett være en dødsfelle hvis babyen får ansiktet inntil den! Da får den ikke puste, og den får ikke alltid kommet seg unna eller skreket etter hjelp heller! Bare søk det opp, er flere artikkeler om det. Ellers vil jeg bare si at du skriver utrolig bra, og virker som en faktisk mor! :-)&

    8. Anonym: Tenkte heller å investere mer i en junior-seng når vi skal kjøpe det, enn å investere masse penger i en sprinkelseng som han uansett må bytte ut innen han har fylt tre 🙂

    9. Kjempe fint rom 🙂 Heldig liten gutt, så helt sikkert kommer til å kose seg kjempe mye på rommet sitt 😀
      Lurte på hvor du har kjøpt wallstickersene? 🙂

    10. Susanne: Så koselig å høre! Det tror vi også at han kommer til å gjøre 😀

      De er fra Ebay! Bare å søke etter “Cloud wall stickers” så kommer det opp 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg