SIDEN NYFØDTE IKKE KAN BLI BORTSKJEMTE…

Hei alle sammen!

For noen intensive dager det har vært nå, men samtidig, herregud så deilig. Soverommet til Fredrik og meg er helt ryddig, og det føles så tomt der inne uten noe annet enn vår seng og våre ting. Leo hadde sin første natt på eget rom i natt, og det gikk faktisk veldig bra! Nå håper vi at det fortsetter slik fremover, slik at overgangen blir så god for ham som den kan bli.

Mamma har akkurat dratt hjemover til Gjøvik, og jeg og guttene har en rolig ettermiddagstund inne i leiligheten. Vi har vært ute en god stund i dag også, og jeg har fått unnagjort mye av det jeg skulle ha gjort! Nå mangler vi vogn til Leo – For vi har nemlig bestemt oss for at lillebror skal få Emmaljungaen til Leo. Dypvognen ble jo kun brukt i 6 måneder omtrent før Leo måtte over på sportsdelen, så den ser jo helt ny ut, og er i tillegg en utrolig flott vogn som vi har vært så fornøyde med når det kommer til absolutt alt – Så da gjorde vi det sånn ♥ Venter på tidenes fineste vognpose før jeg skal vise dere vogn og vognutstyr til babyen!

Jeg kjenner meg så glad og fornøyd over alt jeg både har funnet igjen til lillebror etter Leo, og av det vi har kjøpt inn. Nyfødte kan jo som kjent ikke bli bortskjemte, så jeg har tatt meg friheten til å skjemme han skikkelig bort!

Nye dundynen til babyen, sammen med nytt sengesett ♥

Nå nærmer klokken seg seks og Fredrik venter utålmodig på litt mat, så vi må snakkes litt senere! Ønsker dere en fantastisk dag!

18 kommentarer
    1. Hvilken størrelse har du kjøpt første dyna i? Den aller minste eller den nest minste? Er så usikker på hvilken jeg skal kjøpe. Har en ganske stor vugge, så vurderer å ta den som er nest minst 🙂 ka du tru??:)

    2. Hei 🙂 har sendt deg en DM på instagram. Vet ikke om du leser de til vanlig, men håper du kan sjekke når du får tid<3

    3. Så fine ting 🙂 pleier du å vaske sengetøy først? Eller bare ta det på? Venter jo som sagt min første, så har ikke peiling hehe

    4. Herlighet SÅ mye fint!!! Åh blir så babysyk og vil ha min egen lille bebis men har ikke funnet Mr. Right i en alder av 26 år og begynner å bli SÅ utålmodig! De rundt meg har både 2 og 3 barn og så er det meg med 0😭

    5. Hvis dere skal kjøpe ny vogn til Leo, så MÅ dere sjekke ut Babyjogger City Elite! Beste vognen jeg har hatt, to venninner har kjøpt samme. Best i test, og supergod å trille/enkel som bare det å legge sammen. Anbefaler!!!

    6. Hei (:
      Du har veldig bra stil og er flittig inni bloggen din for å lese det du skriver.
      Hvor har du kjøpt bilde/bilderammer hen? Veldig nydelig ^^,)

    7. Victoria: Hei Victoria!

      Så koselig å høre 😀 Bildet fikk jeg sponset i fjor i forbindelse med at Leo kom til verden, av et selskap som kaller seg mynte 🙂 Tror du kan søke dem opp på Facebook! Der heter de Mynte – Håndlagde gaver

      Eller noe slikt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg