DEN SISTE UKEN…

Her kommer ukens lille oppsummeringen for den siste uken vår! En flott siste uke i juli måned, nå går det jammen meg raskt mot høsten ♥

BESTE BILDE:

Fredrik tok ukens beste bilde denne gangen! Leo nemlig hadde dukket opp foran han med skoene hans i går kveld, som han hadde hentet fra skohyllen vår! Leo ville så gjerne prøve dem på, og hadde rett etterpå prøvd å gå med dem også. I pappas sko♥

MATKICK:

Guacamole!! Åh, det er så forferdelig godt. Hjemmelaget er selvsagt best, og det er jo så enkelt og ikke minst raskt å lage! Jeg bruker det som tilbehør til mye mat om dagen, i kyllingsalater, taco, eller kylling i pitabrød med masse grønnsaker.


BESTE INNKJØP:

Enda mer ull til den lille høstbabyen vår. Denne ukens beste innkjøp er en ulldress i størrelse 56 til lillegutt, og jeg elsker blåfargen ♥

HØYDEPUNKT:

Å få besøk av familien må ha vært ukens høydepunkt! Og de skal jo være her til onsdagen, så vi gleder oss til de neste dagene også. Leo har det virkelig helt supert med familien på besøk, og det samme har vi. På tirsdag tenkte vi oss alle sammen på en familiepark ikke så langt herfra, hvor det er mange dyr og helt perfekt for barn. Leo er jo så vanvittig glad i dyr, og dyrelyd-bøkene han har her hjemme er stadig vekk i bruk. Gleder meg så på Leo sitt vegne! 


GLEDER SEG TIL:

Ultralyd! Har gledet meg til det hele uken. 10 dager igjen, og vi kan nesten ikke vente. Vi husker så godt at vi var på ultralyd med Leo på samme tidspunkt i graviditeten med ham som det vi er med babyen nå, og det var en herlig opplevelse. Dessuten fikk vi noen flotte 3D bilder som vi definitivt kjenner igjen Leo på. Derfor er det litt ekstra morsomt, og vi håper på å se noen likhetstrekk mellom babyen og Leo på de nye ultralydbildene!

↓ Ultralydbilder av Leo i svangerskapsuke 23 ↓

Ha en herlig søndag, alle sammen!

11 kommentarer
    1. Koselig innlegg 🙂 Bare lurer: har barna deres ditt eller Fredriks etternavn? Eller en kombinasjon, f.eks mellomnavn + etternavn eller begge med bindestrek?

    2. L: Herlig å høre 🙂 Leo heter Leo Johannessen Enerberg, og slik kommer vi til å gjøre det med nestemann også, så barna har begge etternavnene våre <3

    3. Grei løsning det da 🙂
      Noen bekjente av meg klarte ikke å bli enige om rekkefølgen på etternavnene til barna. La oss si det var Olsen og Jansen. Så da heter barna Kari Olsen Jansen og Ola Jansen Olsen… Jeg synes det blir litt spesielt, men folk får gjøre som de vil.

    4. Må bare presisere at barna i tilfellet jeg nevnte ikke har to etternavn, men derimot et mellomnavn og et etternavn. Slik blir det jo med deres barn også.
      Og så må jeg også nevne at det var fiktive navn jeg skrev, men “problemstillingen” er reell.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg