ULTRALYD FOR Å SE LILLEBROR

Jeg hadde time til ultralydundersøkelse i dag klokken ett, og Fredrik hadde dessverre ingen mulighet til å bli med på grunn av jobben. I siste liten fant vi ut at tanta mi kunne kjøre oss til sykehuset, og i tillegg passe Leo mens jeg var inne på undersøkelsen på sykehuset i Tønsberg. Og det var virkelig flott å slippe togturen jeg egentlig måtte ha fra Larvik til Tønsberg med lillemann, som ikke akkurat vil sitte et eneste sekund i ro. For ikke å snakke om å ha med en ettåring på ultralyd. Haha!

I ettertid ser jeg at jeg virkelig skulle ønske at Fredrik kunne blitt med. Så neste gang blir han garantert med, det må han.

For vi er allerede kalt inn til ny ultralydundersøkelse igjen om fem uker, jeg er da ganske nøyaktig 36 uker på vei. Dette fordi vi må følge med noe på gutten vår. Jeg ønsker ikke å gå nærmere inn på det fordi jeg tror det er lurt å holde slik informasjon om ham for oss selv. Men jordmor betrygget meg med at hun ikke var bekymret og heller ikke ville at jeg skulle være det, men at de er pliktet til å følge opp fordi grensene er satt slik.

Lillegutten vår ligger akkurat på gjennomsnittet – Og ser med det ut til å bli mindre ved fødselen enn det Leo var når han ble født. Han lå veldig dumt til inne i magen i dag, så jeg fikk knapt sett noe til ham, noe som var ufattelig synd.. Hadde sett så frem til å se hvordan han så ut, hvilke trekk han hadde, og så videre – Men det ville han altså ikke vise oss, så vi har ikke annet valg enn å leve i spenning i noen uker til ♥

13 kommentarer
    1. Håpar alt er fint med lilleguten! Vi var på 5 ultralyda med Mina-Sofie, sida dei alltid fant noko som var gale, heldigvis var ho frisk som ein fisk!

    2. Skulle ikke denne ultralyden være i 3D??
      Håper alt er bra med lillemann! Er bedre med en sjekk for mye enn for lite 🙂

    3. lise øvrebøe: Det håper vi også <3 Uff, ikke noe morsomt å få beskjed om sånt, man blir jo så bekymret! Heldigvis går det jo stort sett bra 😀 Mina- Sofie er så flott. Håper det går bra med dere!

    4. <3 Vi har også kjøpt inn den dressen til vår lille, den er jo så søt. Nå har vi ikke lenge igjen før vi får guttene våre, gleder meg utrolig masse til å bli mamma og å følge deg som mamma (noe jeg har gjort fra starten av) :)

    5. Håper alt går bra med lillebror!! Vi fikk vite i uke 35 at vår hadde økt væske på nyrene, ble helt knust 🙁 De tok ultralyd av han og det stemte! Men han ble operert og alt gikk fint 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg