DET BLIR IKKE SISTE GANGEN!

Et lite bildedryss fra i dag ♥

Herlighet som vi har kost oss i familieparken i dag! Leo er altså så glad i dyr, og ville så gjerne klappe dem alle sammen. Det var kaniner, geiter, hester, esler, kalver, griser, og fugler i parken vi besøkte i dag. Han var veldig nysgjerrig, men samtidig forsiktig og rolig ovenfor dyrene. 

Tantene hans har stått for mesteparten av lekingen med han i dag når vi var på besøk i familieparken, dessverre har bekkenløsningen min blitt enda verre og jeg sitter bare og ber til høyere makter om at de siste to månedene av svangerskapet ikke skal være på samme måte. Nå har det virkelig kommet for fullt og det er så ubehagelig. Fikk også fryktelig dårlig samvittighet for at jeg ikke kunne være med ham å leke på trampolinen og lekeplassen der, men jeg skjønner jo at det er noe som er ute av min kontroll. Leo har uansett kost seg gløgg ihjel med masse lek med tantene sine istedenfor – Som gledelig stilte opp når ryggen min sa stopp!

Geitekillingene i parken var han spesielt opptatt av, og de forsøkte han å gå etter bare for å få kost ferdig med dem. Haha! Blir så glad og stolt over å se hvor snill gutten min er. Og så blid som han ble av alle dyrene og alle lydene de lagde. Jeg skal virkelig ikke legge skjul på at både Fredrik og jeg kjenner at for eksempel en katt som kjæledyr hadde vært perfekt her hjemme hos oss, men dit kommer vi nok ikke helt enda. Og det er greit, to barn holder nok i første omgang!

Det er definitivt ikke siste gangen vi drar dit, og neste gang håper vi Fredrik også får blitt med, samt at jeg er ferdig med graviditeten slik at bekkenløsning ikke er noen hindring. Leo er hvert fall veldig sliten etter dagen og vi håper inderlig at han har storkost seg like mye som det vi tror han har!

God klem

11 kommentarer
    1. Hei!
      Selvom det er mange år siden jeg ble gravid første gang, 30 år siden, har jeg et godt tips mot bekkenløsning: Kjøp et bredt sjal som dekker hofter og bak. Be mannen din knyte det så hardt han kan med en knute på siden. Da hindrer du at bekkenet gnis mot hverandre, og du får en god stabilitet som gjør livet litt lettere! Prøv deg frem i forhold til tykkelse og bredde på sjalet/skjerfet, men det hjalp meg! Lykke til videre den siste tiden.
      Hanne 🙂

    2. Hørtes ut som en kjempe fin dag, til tross plagene… Verken Leo eller tante hadde vel noe i mot å leke sammen tenker jeg. Spennende å følge med nå som ting begynner å nærme seg! Føles ikke så lenge siden du delte gravidbilder med Leo i magen, og nyheten om at han var født. Tiden går så fort! Håper du slipper så mye plager resten av graviditeten, lykke til<3

    3. Hei! Kan du skrive litt om barnehagestart? Har ei jente på 1 år som også skal begynne om noen uker 🙂 tips til tilvenningstiden, hva man trenger av utstyr og bare generelt om barnehagestart 🙂 hadde vært supert!

    4. så ut som leo trives godt der 🙂 vi har akkurat vert i kr.sand dyrepark og det var veldig spennende for en 3,5 åringen,selvom kaptein sabeltann var mest stas 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg