SOMMERFUGLER I MAGEN

Den siste tiden, og nå spesielt de siste dagene har jeg kjent på følelsen av skikkelig sommerfugler i magen. Og da mener jeg ikke bare med tanke på de sinnssyke bevegelsene babyen av og til får til å gjøre inne i magen! Nå kjenner jeg gjerne bevegelser to steder på samme tid, fordi han er blitt så stor og det begynner å bli mindre boltreplass der inne. Det er skikkelig rart, men jeg husker det godt fra sist svangerskap også. Tenk, at lille gutten vår har blitt så stor! Og større skal han bli ♥

Spenningen kjenner vi i mye større grad nå enn hva vi har gjort tidligere. siden dagene går så umåtelig fort, og terminen min i Oktober som for et et halvt år siden, når jeg fant ut om graviditeten, virket så innmari fjernt – Begynner faktisk nå å nærme seg. Det er rart! Tankene mine har flydd mye i det siste, og jeg sitter med mange spørsmål. Skal jeg faktisk få enda en evig forelskelse til et annet menneske? Skal jeg faktisk bli så glad i ham som det jeg er i Leo?

Jeg kjenner han hver dag. Han er aktiv, men rolig. Han hikker masse, og er mest aktiv om kvelden. Jeg har aldri møtt ham, men jeg skal forsørge han de nesten atten årene – Og ta vare på ham resten av livet mitt. Kanskje flytter han ut som 16-åring han også, slik jeg gjorde. Kanskje ikke. Jeg skal lage middag til ham. Mase på han om at han må rydde rommet sitt. Jeg skal trøste ham, forhåpentligvis klare å gi han gode råd, jeg skal følge ham til første skoledag, og jeg skal feire bursdagene hans med ham. 

Leo og han er de fineste jeg vet, men jeg har ikke møtt ham. Men det skal jeg, snart, og jeg vet at det kommer til å bli en av de største dagene i livet mitt – Akkurat slik det var med storebroren hans ♥

11 kommentarer
    1. Det er noe spesielt med morskjærligheten og ikke minst en herlig følelse å bare kunne lene seg tilbake til, mens den overtar kroppen en liten stund 🙂

    2. Haha, skjønner at du er litt utolmodig om du har vært gravid i 10mnd 😂 Tror kanskje du mente at du fant ut om graviditeten i januar/februar?

    3. Anette: Haha, var ikke det jeg mente 🙂 Så selv i ettertid at jeg formulerte meg litt rart, kanskje!

      Skrev “Siden dagene går og oktober som for et et halvt år siden, når jeg fant ut om graviditeten, virket så innmari fjernt, – Begynner faktisk nå å nærme seg.”

      Mener at dagene nå går så fort og at oktober (Som er når jeg har termin) som virket så fjernt når jeg fant ut om graviditeten for et halvt år siden, begynner nå virkelig å nærme seg. Altså at Oktober virket så fjernt når vi fant ut om graviditeten, men nå nærmer det seg 🙂

      Jeg kan godt rette på det altså, fordi jeg fikk noen meldinger på facebook fra noen som ikke skjønte helt hva jeg mente heller 😀

      klem

    4. Du er så sinnsykt flik til å skrive. Du er god person og jeg får en veldig god følelse av å lese hva du gjør, tenker og mener <3

    5. Så koselig innlegg <3 har ikke lest bloggen din så lenge, så kan hende du har skrevet om det, men hvorfor flyttet du ut som 16-åring? 🙂 Noah er forresten et utrolig fint navn!!

    6. Eline: Hei Eline!

      Jeg flyttet alene til Larvik når jeg var 16 for å gå på videregående her, samt for å slippe avstandsforholdet til Fredrik. Måned etter ble jeg gravid 🙂

      Tusen takk <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg