EN LITEN TITT PÅ HJØRNET TIL BABYEN!

I dette lille hjørnet skal vår lille skatt få det så fint ♥ I dag ville jeg så gjerne vise dere en liten titt av hvordan det ser ut akkurat nå, før møblering, dekor og diverse kommer på plass!

Hei dere! Vet ikke hvor mange innlegg jeg har skrevet om hvor glad jeg er for at ting faller på plass her hjemme, så jeg skal spare dere for den delen akkurat nå, men uansett: Nå er den nye tv-benken oppe, og hjørnet ved siden av i stuen hvor den lille skal ha sengen sin er ryddet og klart. Leveringstiden på sengen var visst litt varierende, men jeg regner med den er på plassen sin om ikke mange ukene. Gleder meg så veldig! I mellomtiden har jeg nok å styre med her hjemme, heldigvis.

Vi har hatt en ganske produktiv torsdag, og gjett om det er deilig! Dessverre er været så skiftende at du ikke rekker å juble når været ser fint ut før det helt ut av intet bare pøser ned regn. All handling for helgen er likevel unnagjort, og jeg har til og med rukket å bestille nyfødt-fotografering som jeg bare venter på svar på! Tidlig ute – Eh, muligens. Men godt å ha det klarert i god tid, som dere vet hadde vi jo ikke med Leo siden tiden bare… Eh, raste forbi. Som den har en tendens til å gjøre med en nyfødt i hus. Snakker av erfaring.

Dessuten skal jeg faktisk på en siste gravid-fotografering nå i midten av august! Ei venninne av meg skal ta bildene, og vi skal ta det ute. Fredrik skal også bli med på noen bilder, de blir nok helt nydelige. Forhåpentligvis! Fikk kjolen jeg bestilte til fotograferingen i dag, og den var utrolig fin. Lyseblå og lang. Gleder meg så til dere får se!


Leo som vinker og ønsker dere en fin torsdag! Helg igjen allerede i morgen, jo!

Klem

7 kommentarer
    1. åh, jeg elsker hvordan du elsker hverdagen! Blir så inspirert av deg <3 Stå på videre, gleder meg til å følge med videre på deg når babyen kommer. Tipper Leo blir verdens beste storebror.

    2. Hvorfor skal dere ha seng i stuen? Skal dere flytte den inn på ett rom etter som han blir større og skal sove i egen seng eller skal han sove i sten da også??
      Håper du ikke synes at d va dumme spørsmål- e bare nyskjerrig 🙂

    3. Karoline: Det var koselig å høre!

      Den er fra trademax 🙂 Anbefaler for øvrig ikke å kjøpe derfra, da de feilsendte flere ganger og det var masse styr for å få den riktige…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg