KOMMER VI TIL Å POSTE BILDER AV LILLEBROR?

God fredag til dere!

Her i hus har vi hatt en herlig start på helgen! Jeg kjenner meg litt sliten, men gleder meg veldig over noen dager samlet her hjemme. Helgen blir ukens avbrekk for vår del, hvor vi får ladet opp og brukt masse tid på hverandre og Leo.

Den siste tiden har det dukket opp spørsmål om hvorvidt vi tenker å poste bilder av lillebror her på bloggen når han kommer til verden. De som har fulgt meg helt siden starten vet jo at vi nemlig ikke gjorde det med Leo før han var over 1 måned gammel, og vi hadde egentlig ikke planer om å gjøre det i det hele tatt.

Mange tror at alle barn som blir postet bilder av i sosiale medier ikke har noe som helst privatliv. For meg blir den tankegangen veldig sort hvitt. Det er en vesentlig stor forskjell på det å poste anstendige bilder av barna sine i hverdagslige og hyggelige omgivelser – Og det å brette ut om for eksempel sykdom, personlige saker, og videre intim informasjon om barnet. Sistnevnte kommer dere aldri til å finne her inne på min blogg, av den enkle grunn at jeg ikke ønsker å eksponere barna mine på den måten. Jeg vet at jeg ikke ville likt det om mine foreldre hadde gjort det med meg, og dermed er det ganske enkelt.

Å ikke poste bilder av lillebror her på bloggen i det hele tatt ville vært veldig unaturlig for oss. Vi vil poste bilder av ham slik vi har gjort med Leo, men tenker oss selvfølgelig nøye om når det kommer til hvilke bilder vi poster og hvilken setting bildene er tatt i. Kort fortalt: Jeg vil at dere skal vite at jeg ikke deler ukritisk!


Flere har også lurt på om vi kommer til å poste bilder av ham rett etter fødselen/keisersnittet. Altså, jeg kommer nok til å være ganske så utmattet etter han har kommet til verden og vi ønsker å bruke de første timene på å nyte ham. Men oppdatering kommer selvfølgelig her på bloggen når tiden er inne for det, og jeg gleder meg allerede til å vise han stolt frem til dere!

Nå må jeg løpe, for Leo er i hundre og løper frem og tilbake på gulvet med pappaen sin. Han er supergira på helg og trenger nok litt lek med mammaen sin før han skal spise litt sen middag med oss! God helg, flotte lesere ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg