ETT ÅR SIDEN ALLEREDE..

Den første store dagen til Leo er det nøyaktig ett år siden i dag. For ett år siden ble vår lille gutt døpt!


Det er virkelig en dag vi ser tilbake på som en minnerik og fantastisk dag. Jeg glemmer aldri blikket av 5 måneder gamle Leo inne i kirken som begynte å både le og smile når presten skulle døpe ham. SOM han smilte. Jeg husker jeg nesten ikke klarte å holde meg, og nesten bare måtte le med ham! Måtte ta meg sammen flere ganger. Jeg gleder meg allerede til ny dåp for lillebror i januar/februar, og håper dåpsdagen hans også blir like vellykket som det dagen for akkurat ett år siden i dag ble for Leo!

Apropos Leo: Vi har vært i barnehagen i dag også! 

 I dag skulle jeg prøve å dra en tur, da skulle jeg komme tilbake etter en og en halv time. Skummelt! Det hadde gått helt strålende, han lekte ute når jeg gikk og satt inne med de andre barna og spiste frukten sin når jeg kom tilbake. Da ble han glad og litt overrasket for å se meg, men satt fint ved siden av meg og spiste resten.

Det hadde vært null hysterisk gråt, og ingen gråt etter mamma i det hele tatt – Bare sutring fordi han ikke hadde sovet noe hele dagen og ikke hadde lyst til å sitte i ro rundt bordet og spise ettermiddagsmat. Haha! Han lekte litt etter jeg hadde kommet også, og etter en stund tenkte jeg å ta han med meg hjem. Klokken var da omtrent 14:00. Men neida, Leo ville IKKE hjem! Han ville leke, og ga tilsynelatende ganske blaffen i at jeg i det hele tatt var der. Det er SÅ godt å se at han trives så at han ikke vil bli med meg hjem, og han ble faktisk sutrete når jeg omsider fikk tvunget han med meg 😉 Veldig stolt av han og hvordan han foreløpig takler den nye tilværelsen. Store gutten vår!

Nå blir det ettermiddagskos her hjemme! Fredrik ble nok litt stresset når han hørte jeg snakket om dåp igjen og alt som skulle ordnes til det, men det er jo faktisk et halvt år til enda så han kan ta det med ro. Hvert fall inntil videre! (Haha, han er nok ikke like glad i planlegging som det jeg er!)  

Kos dere videre i dag, det skal vi ♥

7 kommentarer
    1. aww så utrolig vakker han er <3..
      så godt han trives i bhg 🙂 blir nok en fin opplevelse for han <3
      ha en fin dag videre dere og 🙂

    2. For en herlig gutt og en herlig dag. Så koselig å høre at han trives i barnehagen allerede. 🙂 Masse lykke til videre. <3

    3. Det må være det nydeligste dåpskaka jeg noen gang har sett!😍 Hvem er det som har laget den?
      Ønsker deg og din nydelige familie en fin kveld❤️

    4. Anonym: Hei du! Ja, det er så viktig – og derfor fortjente det litt mer innhold, så jeg holder på å skrive det helt ferdig så jeg kan poste det på nytt senere 🙂 Glad du likte det foreløpig i hvert fall!
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg