LYKKE ER

Dette.


Hei dere!

Er så stresset og sliten om dagen, trenger litt tid til å komme meg ordentlig på beina igjen..

Ikke så rart det i grunn, og har egentlig ventet på det nå en stund. Føler meg helt elendig og har konstant dårlig samvittighet – Men det verste er følelsen av å ikke strekke til. Da spesielt her på bloggen. Jeg trenger hvile, og i natt skal jeg gjøre et iherdig forsøk på å få meg mer enn tre timer søvn, og det ser jeg virkelig frem til – Og så gleder jeg meg noe vanvittig til skolestart og bedre tider for bloggen! Det håper jeg dere også gjør 🙂 Høsten blir så alt for spennende.

Ønsker dere en herlig onsdagskveld videre, fine lesere ♥

10 kommentarer
    1. Åh, nydelig 😍 Merker jeg blir nesten litt gravidsyk av bloggen din! Savner magen, spenningen og sparkene! Gleder meg virkelig til neste gang!

    2. Anonym: Nei – Høsten og skolestart sånn generelt tenkte jeg på 🙂 Å starte nesten høygravid på skolen nå rett før babyen kommer hadde nok ikke vært et sjakktrekk for meg. Haha! Beklager om formuleringen min var helt på vidda:)

    3. Anonym: Synes du det altså? Jeg som har hatt megadårlig samvittighet i det siste fordi jeg kun føler jeg har mye kjedelige og dårlige blogginnlegg om dagen! Var fint å lese, dette gjorde meg glad <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg