HAN VET AKKURAT HVA HAN SKAL SI!

Fredrik ser på meg. Leo ligger på fanget vårt med den store gravid-magen min litt sånn halvveis i veien, og vi ligger/sitter i sofaen samlet. Det er en herlig stillhet i leiligheten vår rundt oss. Han er hjemme fra jobb og Leo er sliten etter noen timer i barnehagen. 

“Nå koser vi oss, alle sammen, Jessica – Alle fire ” sier han rolig mens han stryker forsiktig på en slapp liten Leo som koser seg i fanget vårt.

Jeg ser bort på Fredrik. Han vet at de siste nettene har vært tøffe for meg. Mye plagsomme kynnere og kraftig bekkenløsning, som selvfølgelig (Etter alt som kan gå galt- Vil gå galt regelen) kommer samtidig med barnehagestart og tilvenning. Nå kjenner jeg det virkelig, endelig er det helg!

Noen ganger trenger man ikke så mye, bare de rette ordene. Og han vet akkurat hva han skal si ♥

12 kommentarer

Siste innlegg