DEN SISTE UKEN!

En kort oppsummering av den siste uken vår! Her kommer denne ukens…

HØYDEPUNKT:

Det må nok være barnehagestart! Jeg har snakket mye om barnehagestart den siste uken – Og det er ikke uten grunn. En veldig stor milepæl for oss, og ikke minst for Leo! På den fronten har det ikke bare vært ukens høydepunkt, vi har også hatt litt blandede følelser. Det er og har vært en overgang til en ny hverdag for oss, og vi er veldig spente på fortsettelsen. Gutten vår blir stor, og vi må bare følge med så godt vi kan ♥


BESTE INNKJØP:

Tidenes deiligste pysjamas som jeg bestilte på nett kom endelig denne uken, og stoffet er så mykt og behagelig at jeg kan nesten ikke vente med å få brukt den. Skal sies at jeg kjøpte den til fødebagen! Så nå er den vasket og ligger klar i sykehusbagen sammen med en del annet ♥

Må også dele bilder av det nye settet til Leo som jeg egentlig tenkte kunne være forbeholdt barnehagebruk! Så kjekt og behagelig for han, det kom også i postkassen denne uken, og må være en av ukens beste innkjøp det også. 

BESTE BILDE:

I dag fikk vi knipset Leo sin reaksjon på spørsmålet “Hvor er lillebror, da?” som Fredrik spurte han om. Ukens koseligste bilde ble det, om ikke annet!


(Og ja, jeg har herved flyttet inn i den andre pysjbuksa mi. Haha!)

Det virker som om Leo forstår litt mer av alt babysnakket nå. Han er veldig opptatt av babyer hvis de dukker opp på tven, eller i magasinene jeg leser på. Da peker han på dem, og jeg sier “Ja, der er babyen” samt at jeg prøver å inkludere han med å si at “Vet du hva Leo? Mamma har en baby i magen” og da pleier han å peke på magen. Han kan faktisk si baby også – Men det gjør han litt som han vil med, og han gjør det definitivt ikke på kommando! Haha 🙂

Han skjønner jo selvfølgelig ikke at han skal bli storebror, men det er uansett morsomt å se hvor mye han får med seg!

GLEDER SEG TIL:

Mammaen min kommer på besøk til oss på tirsdagen! Det gleder vi oss veldig til, og det har vi gjort helt siden vi fikk vite om det denne uken. Familien min har heldigvis hatt mulighet til å komme ned en del på besøk i det siste, og det er så fint nå før skolestart og jobbhverdagen starter for fullt for alle. 

PÅ DENNE DAGEN I FJOR:

Fredrik, Leo, og jeg hadde spist herlig frokost ved spisebordet vårt og ventet på å skulle bli intervjuet av Se og hør. Det var en kjempekoselig dag, og en helt fantastisk start på dagen! Vi kunne ha opp dørene når vi spiste frokosten vår fordi det var så utrolig deilig og varmt. For å si det sånn, det kunne vi nok ikke ha gjort i år! 

Klem

14 kommentarer

Siste innlegg