EN LITEN OPPDATERING

Hei dere!

Jøye meg, jeg merker det allerede! Dagen RASER forbi, og før jeg vet ordet av det er klokken fem på ettermiddagen og jeg har ikke rukket å oppdatere bloggen en gang… Hvordan skal dette ende med to små? Haha! 

Jeg startet dagen med et legebesøk fordi jeg har hatt mye vondt de siste dagene. Alt var helt normalt, og jeg kunne nok en gang puste lettet ut. Heldigvis! Tar det ikke for gitt at lillegutt er frisk og rask, eller at jeg går hele svangerskapet uten komplikasjoner. Føler meg heldig som hittil har fått beskjed om at han er sunn, og at det er veldig liten sjanse for at han har alvorlige avvik. Redselen for at noe skal skje eller for at noe skal være galt har jeg opplevd i mye større grad denne graviditeten, enn det jeg gjorde sist med Leo. Jeg var selvfølgelig redd for at det skulle skje noe sist gang jeg gikk gravid også, men dette svangerskapet har jeg virkelig vært bekymret.. Heldigvis har jeg en flott jordmor og lege som alltid gjør det de kan for å betrygge meg om jeg er bekymret.


Nå holder jeg på med stelleplassen til lille Noah, og det har jeg gjort i hele dag også! – Og den er veldig snart ferdig! Med god hjelp av den snille pappaen til lille, som alltid stiller opp. Han er den beste pappaen våre små kunne ha fått, det ser jeg bare tydeligere for hver dag som går. Gleder meg stort til å vise dere stelleplassen, tenkte faktisk å vise dere i løpet av kvelden. Jeg husker det som om det skulle vært i går at jeg viste dere stelleplassen til Leo i den gamle leiligheten vår. Blir nesten litt følelsesladet av å tenke på det, at nå er det lillebrors stelleplass som stelles i stand og som gjøres klar til bruk ♥

Jeg måtte bare innom med en liten oppdatering til dere. Håper dagen deres har vært bra hittil, det har den i alle fall vært her!

Klem.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg