DET ER SÅ HERLIG Å SE!

I dag fikk Leo et par crocs av bestemoren sin. Han smilte, løp rundt med dem, og lo, danset. Og SÅ glad som han var! Han strålte. Han kommer stadig tilbake til bestemoren sin med crocsene i hendene, og lager lyder som vi tydelig skjønner hvor han vil med: Han vil at vi skal ta dem på ham så han kan løpe rundt med dem enda mer!

Tenk å bli så lykkelig over et par crocs da. Crocs, dere! Så mye glede som han finner i de små tingene i livet. Så mye glede han ser i noe som egentlig er så lite. Det er faktisk noe av det beste med barn, hvordan de finner så mye glede i små ting. Som å bli så henrykt over et par stygge (Unnskyld meg) plastikk-sko!


Bare alle hadde sett like mye glede i de små tingene som det du gjør, lille ettåringen!

Da tror jeg verden hadde vært et bedre sted.

16 kommentarer
    1. For en fantastisk liten gutt! Bare sånn at du er klar over det – det kan oppfattes som at du er utakknemmelig for gaven fra bestemoren til Leo når du skriver at skoene er stygge og omtaler de som “vert nesten ingenting” (slik jeg tolket det). Selv er jeg ikke så begeistret for crocks, men følte det kom litt feil fram 🙂 Tror ikke det var meningen 😉

    2. Anette: Ja, han er det <3

      Haha, neinei! Crocs er kjempekjekt som badesko og som ekstra innesko i barnehagen, og jeg takket selvfølgelig så mye for at mamma kjøpte dem til ham 🙂 Alle gaver vi får er vi kjempetakknemlige for - Så det var ikke slikt ment!

      Klem

    3. I bhg til mine barn er det ikke lov med crocs siden de blir farlig glatte når det er vann på gulvet. En stygg ulykke med brudd måtte til før forbudet kom. Ville ikke brukt de annet enn på stranda.

    4. Anonym: Så godt du sa i fra! Vi har ikke brukt dem i barnehagen enda, og jeg har andre tøfler til han som er forbeholdt barnehagebruk – Så da skal vi holde dem hjemme 🙂

    5. Det er så herlig å se barn som blir og er glad for de små tingene i hverdagen! Om det er små gaver eller ting de finner i huset å leke med, så koselig. Ser noen har nevnt over her besten det samme jeg skulle si. I barnehagen til min får de ikke bruke Crocs før de er 4 og helst ikke da heller fordi de ikke er bra for utviklingen i føttene til de søte små, men de er kjempe greie på stranden eller småturer 🙂 også er jo Leo bare helskjønn, kommer til å bli en god storebror. Ønsker dere en fin kveld 🙂

    6. Jeg synes du er tøff som fortsatt har bloggen din. Etter ditt innlegg hvor det sto at du svarte på rykter osv, leste jeg i kommentarfeltet noe om kvinneguiden, elns. Jeg gikk inn og leste syykt mange stygge ting om ung & gravid. Jeg hadde blitt så sinnsykt oppgitt. De virker så utrolig naiv, og rett og slett dumme. Jeg blir flau over å være norsk. Norske voksne mennesker er de mest fordomsfulle menneskene jeg har opplevd. De gjør ikke annet enn å gå rundt i stuen sin og rakke ned på andre, alt som er ukjent er helt uakseptabelt og noe de skal hakke på. Tro meg, du er IKKE umoden, du skriver BRA, og INGEN oppegående mennesker tror du ble gravid med vilje for å få penger fra nAV. Det er så latterlig. Kan jo ikke annet enn å synes synd på de stakkarsene bak pc skjermen sin som må mobbe en 16 år gammel jente, for å føle seg bedre.

    7. Jeg hadde (og har fortsatt) Crocs som liten, og da jeg løp fra et av nabohusa og hjem på kvelden gikk jeg på tryne pga skoa.. Husker ikke hva som skjedde pga jeg fikk hjernerystelse men på sykehuset sa de at jeg trynet pga jeg snubla i skoa, reiste med opp, besvimte og datt så jeg fikk hjernerystelse.. Så pass godt på Gogutten deres så han ikke snubler

    8. Enig med anonym. Crocs er livsfarlige om det er vått på gulvet.. Jeg snakker av erfaring da jeg sklei på vått gulv, med crocs og brakk ankelen, komplisert brudd attpåtil. Så små barn med ikke like stor kroppskontroll.. Nei bruk tøfler i stedet! 🙂

    9. Følte jeg bare måtte si det,men ikke la Leo gå med Crocs i flerne timer eller lenge om gangen.
      Crocs er ikke bra for beina våres,verken små eller store.Det ødelegger nemmelig beina vår 🙁
      De virker kanskje som så fantastiske sko siden de er myke.men fotterapauten min og mormor sin anbefalte de ikke.Å har lest også mange sider på netter som også sier nei til de skoene.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg