EN LITEN GLADNYHET!

Endelig, dere!


Både Fredrik og mange av dere har lenge savnet videoblogger på bloggen min, så nå har jeg ingen unnskyldning lengre: I dag har jeg nemlig kjøpt meg et videokamera!

En liten gladnyhet for alle lesere som har savnet videoer på bloggen min. Nå var det jo faktisk skikkelig på tide!

Dette er helt nytt og veldig spennende for min del, og jeg må innrømme at jeg er litt smånervøs. Men samtidig tror jeg dette kan bli skikkelig bra, det håper jeg virkelig i hvert fall! Jeg har planlagt flere videoer i ganske lang tid nå, og jeg gleder meg til å dele litt mer med dere og å gå litt ut av min egen komfortsone. Jeg vil ikke at videoene jeg poster skal være kleine, kjedelige eller krampeaktige, så jeg skal virkelig gjøre mitt ytterste for at det blir bra og morsomt for dere å se på. I første omgang tenker jeg at svarene på spørsmålsrunden kommer på video, samt den svært etterlengtede house tour-videoen av hjemmet vårt. 


I starten blir det mye nytt å sette seg inn, men det skal jeg få til! Gleder meg allerede til å komme i gang. Og håper dere gjør det samme ♥ Nå blir det kveldskos etter en lang dag ute i fantastisk vær her i byen vår, og vi ser frem til helgen som er allerede i morgen!

13 kommentarer

Siste innlegg