EN LITEN OPPSUMMERING!

… Av den siste uken vår! Jeg elsker å skrive disse blogginnleggene hvor jeg oppsummerer den siste uken vår, og det er vel omtrent det eneste faste blogginnlegget jeg har her inne i løpet av den vanlige uken! Her er denne ukens…

STØRSTE HØYDEPUNKT:

Høydepunktet denne uken må ha vært når mamma kom på besøk til oss og tilbrakte noen koselige dager med oss, og når vi bestemte oss for å hente Fredrik på jobben på fredagen når han hadde ferie. Han har jo egentlig vært syk, men dro likevel siden det var den siste dagen hans før ferien, og jeg kunne se gleden i øynene hans når vi hentet han! Leo var også med, selvfølgelig, og like glad for å se pappaen sin som han alltid er. Alltid like fantastisk å være vitne til gleden de har for hverandre og båndet de har sammen, som blir ekstra godt synlig i slike øyeblikk ♥


TANKE:

Den siste uken har jeg tenkt mye på hvor heldig jeg er, og da spesielt med tanke på hvor heldig jeg er som har muligheten til å gå hjemme i permisjon med guttene mine og samtidig ha muligheten til å jobbe hjemmefra. Jeg har selvfølgelig jobbet mye for å komme hit hvor jeg er i dag, og hvor jeg kan kalle bloggen jobben min, men det hadde aldri vært mulig uten alle dere som liker det jeg holder på med, som deler blogginnlegg videre, og som leser bloggen min hver eneste dag. Ofte stopper jeg opp og tenker på hvor heldig jeg føler meg, og i dag vil jeg bare benytte muligheten til å si tusen hjertelig takk til dere!

BESTE INNKJØP:

Denne uken kom høstjakken til Leo, og Gud så fin den var! Leo er så fin i blått, og det tok ikke akkurat lang tid før jeg bestemte for å gå til innkjøp av en blå høstjakke. Flott blåfarge, med refleks, avtagbar hette og laget av vanntett materiale. Det er høst/vår jakke, så nå mangler vi kun vintersko og vinterdress til vinteren, så har Leo alt han trenger i barnehagen av utstyr nå som det går mot kaldere tider. Leo er heldig altså ♥ 

GLEDER SEG TIL:

Høsten! Og ikke bare fordi lillebror kommer, altså 🙂 Høsten er en så herlig årstid. Kakao, pledd og varme inne når det blåser kaldt ute, høstklær i butikkene, nye sesonger av diverse tv-programmer, fine høstfarger ute, ikke for vamt, men heller ikke helt uutholdelig kaldt, og ja… Høstmat! Det skal bli så mange koselige kvelder her hos oss, og bare tanken får meg til å glede meg enormt. 

↑Bilder fra oktober 2015 

MATKICK:

På onsdag spiste jeg lunsj med bestemoren og moren min på favorittspisestedet mitt her i Larvik, og jeg spiste noe av det beste jeg har smakt på veldig, veldig lenge! Søtpotetfries. Etter lunsjbesøket har jeg kjent en ubeskrivelig stor lyst på disse herlighetene, så det spørs om jeg ikke må dra med meg Fredrik ned til bryggen for å få tak i dem nå til uken igjen.


Her hjemme ligger vi fortsatt på sofaen i pysj og med håret til alle kanter. Alle tre! Haha, det er så deilig med slike søndager ♥ Ønsker dere en flott avslutning på uken i dag!

10 kommentarer
    1. Du vet å fylle dagene, og uken din høres ut til å ha vært veldig fin 🙂 Ønsker deg og din herlige familie en flott dag videre, så er det bare å lade opp til en ny og fin uke med enda flere muligheter.

    2. Jeg vet ikke om dere allerede gjør dette men jeg vil anbefale dere å printe ut bilder av Leo (og lillebror) nå når han er liten i et album. Jeg syntes hvertfall det er super koselig å se i album av meg når jeg var mindre 🙂 må bare legge til at du må være stolt av jobben du har gjort. Du er en av mine favoritt bloggere 🙂
      God klem til deg og dine <3

    3. Elsker jakkene til Mini a ture,har flere til guttene mine,men de er ikke vanntette. Kun 3000 i vannsøyle hvis jeg ikke husker feil. Anbefaler deg skallklærne og vinterdressen til Pomp delux,ny kolleksjon kommer til uken.

    4. herlig innlegg 🙂 å så god leo var som baby og utrolig fin jakke han har 🙂 de chipsa har jeg aldri smakt,men kanskje prøve det 🙂 elsker nemmelig hamburger 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg