VERDENS NYDELIGSTE LILLE BABY!

Det sekundet jeg fikk se Leo for aller første gang kommer jeg aldri til å glemme. Han var den nydeligste lille babyen jeg noen sinne hadde sett, og jeg klarte overhode ikke å holde tårene tilbake.

I dag har jeg sett gjennom gamle bilder av Leo som baby, og jeg klarer ikke å la være å vise dere dem. Jeg smelter helt innvendig, og klarer nok ikke å fatte og forstå hvordan Fredrik og jeg har skapt noe så nydelig sammen. Og ikke nok med det, men vi skal snart få møte enda en ny baby – Som også er vår. Verdens nydeligste lille baby kommer han til å være, akkurat som Leo var. 


Jeg kjente det virkelig etter å ha sett gjennom babybildene av Leo, NÅ begynner jeg å bli skikkelig babysyk! ♥

7 kommentarer
    1. Omg, smelter <3 har en på 6 måneder og begynner allerede å bli babysyk igjen, ser på bilder av han som bitteliten baby hver dag, han vokser så fort :'(

    2. Marlene: Åh, 6 måneder <3 Så herlig tid!! Kos deg masse med gutten din!

      Skjønner godt du føler det slik, jeg føler tiden har rast siden dagen min ble født. Helt vanvittig!
      Klem

    3. Hei du! Leo er virkelig nydelig! Jeg ser på bildet av han når han sitter i bilstolen og oppdager noe potensielt farlig: Han har på tykk dress/jakke,samt at selene er altfor, altfor slakke. Man skal såvidt kunne få fingrene mellom selen og barnets skuldre. Nå vet jeg ikke om dere var i bevegelse i bilen eller om dere ordnet det etter bildet ble tatt. Men man kan aldri bli påmint slike ting ofte nok 🙂 Ha en strålende kveld videre. Du er en utrolig bra blogger, og leser bloggen hver dag 🙂

    4. Det er jo bare så herlig, også er der så koselig å se igjennom sånne bilder. 🙂 <3 Ønsker deg en fin dag og en fin start på uken. <3

    5. å herlighet a <3 blir nesten babysyk selv,selvom jeg er ferdig <3. så utrolig vakker han er <3 noah blir nok like pen <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg