HVA GJØR VI NÅ, DA?

Det var skikkelig rart å levere fra oss Leo i barnehagen i dag tidlig. Det føltes enda merkeligere enn det pleier å gjøre, når jeg går hjem fra barnehagen uten barnevogn og Leo, og kommer inn dørene hjemme helt alene.

For når Fredrik og jeg kom inn dørene her hjemme etter leveringen ble det bare sånn “Ja.. Hva gjør vi nå, da?” Skal vi gå til byen, spise lunsj et sted? Skal vi rydde, dra på shopping? Hva gjorde vi egentlig før vi fikk barn?

Vi endte opp med å legge oss under pleddet på sofaen. Og rydde leiligheten. Det var så utrolig godt å kunne tilbringe tid sammen på den måten, og så til og med på dagtid! Tror jeg kommer til å bli ganske bortskjemt på denne ferieuken til Fredrik, jeg. Jeg begynte å tenke tilbake på når jeg kom hit til Larvik for å besøke Fredrik i helgene for et par år siden de første månedene som kjærester, hva vi gjorde da, hva vi brukte all tiden vår på (Som vi bare skulle visst hvor mye vi hadde av!), og hvordan vi har endret oss siden da. Det er helt rart å se sånn tilbake i tid, når jeg ser hvordan ting er i dag!


Det gikk med andre ord veldig fint i dag, selv om det absolutt var merkverdig og litt rart, og jeg ser bare enda mer frem til resten av uken. Selv om vi skal nyte en del tid sammen bare Fredrik og jeg, så har vi også en del som vi trenger å få unnagjort her hjemme av både det ene og det andre, og det skal bli godt å få det gjort sammen. Slitsomt å ha ting hengende over seg som man ikke får gjort på egenhånd! Og så ser vi frem til å få litt ekstra søvn noen av disse dagene! Det blir nok ikke vondt det, altså. Haha!

Men ingenting er uansett bedre enn når vi gikk for å hente gutten vår igjen: Når vi kom inn dørene i samme rom som han, løper han i en rasende fart bort fra det han egentlig holder på med av leker for å gi meg verdens største klem ♥ Verdens beste Leo!

Håper dere alle har hatt en fin start på uken. Klem!

9 kommentarer
    1. Høres herlig ut å slappe av sammen hjemme:) Bare å nyte det! Var det i helgen dere skulle på farris bad?

    2. aww for en liten sjarmør leo er <3 bra han trives i bhg 🙂
      vet hvordan det er, blir så rart uten barn, merker selv når guttungen er borte, så blir det stille og ikke minst aner jeg ikke hva jeg skal finne på <3 . Liker best og ha han hjemme,men begge har godt av og være borte fra hverandre,spesielt så lenge jeg er alenemor i tillegg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg