TO NYE FAVORITTER!

Se på disse to herlighetene jeg endelig har fått tak i til guttene! Definitivt to nye favoritter ♥


Jeg har kjøpt helt sinnssykt mye fint til både Leo og lillegutt i magen nå de siste månedene, men dette må være noe av det fineste. Og kjekkeste! Ull er jo som kjent gull, og disse dressene er 80% lammeull. Bare det beste er godt nok for mine to små, og jeg kjenner at jeg må passe meg for å ikke skjemme dem helt bort allerede.. Neida! Har faktisk klart å begrense meg ganske bra. Noah har fått nok av babyklær han altså – men ikke mer enn jeg tror vi vil få brukt. Og Leo har jo fått en del til barnehagestart som han har fått brukt flittig allerede. Gleder meg til vinteren allerede nå når jeg ser på det alt fine ulltøyet jeg har til dem begge to ♥

Jeg elsker å ha nye ting å se frem til, og det samme gjør Fredrik – På mange måter tror jeg det er noe av det som gjør at vi lettere kommer oss gjennom tider som er litt tyngre. Tøffe stunder i hverdagen, for eksempel. For meg er det uhyre viktig å ha ting å se frem til, og det har det vært veldig lenge. Når jeg gikk på skolen var det det som fikk meg gjennom tunge skoledager. Jeg gleder meg helt sykt til vår første jul med to små som skal bli tilbrakt her i Larvik, og det blir faktisk min første jul her i byen vår! Sammen med påsken (Som jeg håper vi kan tilbringe på fjellet i år!) og å gå inn i det nye året med min familie.


Alt blir ikke hva du gjør det til, men noe gjør alltid det. Og jeg prøver alltid å være positiv og å se fremover, uansett hvor tungt noe kan kjennes ut. Av og til er det vanskelig, andre ganger er det lettere. Akkurat nå er det lett, men jeg vet at det kan komme tider hvor det blir tyngre igjen!

Ønsker dere en fin kveld ♥

7 kommentarer
    1. Vil tipse deg om nøstebarn ull. Helt ubehandlet ull som ikke er tilsatt kjemikaler eller fargestoffer. Inneholder naturlig ullfett så trenger ikke vaskes så ofte, og er virkelig den beste av den beste ulla ❤️ Håper alt er bra i svangerskapet!

    2. Kjempe fine klær 😊 Leo er bare så utrolig skjønn. Så smilende og glad 😀
      Hva gjør du egentlig med skoleplass til høsten? Har du fått reservert en skoleplass, eller søker du alt på nytt hvis du evnt. skal gå på skole når den tid kommer? Skal du begynne på skolen når minstemann har begynt i barnehagen? Muligens at du ikke tenker så langt enda, men hvordan tror du det vil bli og ha 2 barn samtidig som du går på skole?
      Grunnen for at jeg lurer er fordi jeg er i samme situasjon selv, men bare at jeg har en utdanning i boks! Men ønsker å studere videre 😊😀
      Du er en flink mamma! Leo er glad og fornøyd. Han stråler <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg