“HVA HAR DU EGENTLIG GJORT I DAG?”

Fredrik ser spørrende bort på meg med Leo sittende på fanget.

“Jeg har…” Jeg begynner å le når jeg innser hvor lite jeg egentlig har gjort før jeg får svart ham. “Spist frokost, og gjort litt her hjemme.. og..”

Hva har jeg egentlig gjort i dag, og hvor blir det av tiden jeg hadde? Jeg har jo ikke noe svar! Ikke noe ordentlig svar, i hvert fall. Leo er i barnehagen i fem timer om dagen. Fem! Det høres så forbaska mye ut, men egentlig føles det ut som om jeg bare blunker, og så er jeg plutselig på vei til dagens viktigste møte: Å hente Leo i barnehagen, og klokken nærmer seg faretruende 15:00.

“Ja, og så har jeg vært en tur på butikken da” legger jeg til i siste sekund. Og så sov jeg litt.. Okei da, jeg sov mye. Akkurat sånn var det.

Og så kommer jeg på at det var et spørsmål jeg hørte mye i starten av mammapermisjonen med Leo også. Og da som nå – hadde jeg ikke et sånn ordentlig, skikkelig svar på hva jeg hadde brukt alle timene på. De bare fløy avgårde, og jeg satt igjen på ettermiddagen og hadde ikke en gang fått laget middag. Når jeg tenker meg om, synes jeg egentlig ikke at «permisjon fra jobben» er helt riktig å si. For du slutter jo i grunn ikke å jobbe, du får bare en ny jobb! ♥ Bare at den “jobben” ikke har noen lunsjpause eller feriedager 😉


Det var i hvert fall en veldig lykkelig Leo som satt i vognen sin på vei hjem fra barnehagen i dag! Se så blid! Han bablet i vei og blir flinkere og flinkere med ord for hver dag som går nå. En lykkelig Leo gjør meg lykkelig også, og han har hatt nok en strålende uke i barnehagen. Nå gleder vi oss stort til fri og helg i morgen alle mann her hjemme – så mye at vi nesten ikke kan vente! ♥

8 kommentarer
    1. Hehe, sånn føler jeg også det her hjemme 😛 Her går jeg bare å ruger å venter på at prinsessa skal komme ut til den store verden, å når folk spør meg om hva jeg har gjort osv så har jeg egentlig ikke noe svar å komme med, men for det om så flyr timene 😛
      Så herlig smil han har <3
      Kos dere masse 🙂 <3

    2. Herrefred, du er jo høygravid Jessica!!! Er det en tid i livet du har all rett til å ta det med ro, så er det nå!!! <3 <3 <3

    3. Hvil deg masse og sov på dagen med god samvittighet<3 Jeg husker hvordan jeg var selv i den fasen du er nå (som høygravid). Jeg kunne sove flere timer midt på dagen før jeg skulle hente i barnehagen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg