HENTESETTET TIL BABYEN

Hei alle sammen!

Nå er mamma endelig kommet frem på besøk her hos oss, og Leo er overlykkelig over å få sett bestemoren sin igjen! Her delte han ut velkomstklemmer og hele pakka i det hun kom inn dørene. Haha!

Fadderen til Leo, som bor i Gjøvik, har forresten strikket så utrolig mye fint til lillebror som mamma tok med til oss i dag. Tidligere har vi fått så mye fint hjemmestrikk til Leo fra henne også, så de klærne som ikke passer ham lenger har jeg tatt vare på slik at lillebror også kan bruke de. Jeg elsker jo hjemmestrikket tøy og synes det er noe av det aller fineste man kan få tak i til de små, men jeg har jo dessverre ikke kommet dit at jeg klarer å strikke selv.. Enda! Så gjett om jeg ble superfornøyd når hun hadde strikket et nydelig hentesett til Noah! SE så fint ♥




Og ikke nok med det! Vi fikk også en hel del annet tøy, hjemmestrikket og helt nydelig det også ♥


Vi er så fryktelig takknemlige for å få så mye fint til guttene våre. Det varmer så enormt! Jeg kan jo bare tenke meg hvor mye arbeid som ligger bak hvert eneste plagg her. Og alt dette bare til minstemann!

Nå skal Fredrik, Leo og jeg bare kose oss masse de neste timene med moren min! Er jo ikke kjempelenge før det er sengetid for Leo heller, så vi må utnytte den tiden før han skal i seng og det plutselig er ny dag i barnehagen for han i morgen. Vi har hatt en skikkelig fin start på uken, og jeg håper for all del at dere har hatt det samme!

Klem

16 kommentarer
    1. Åhh så mye fint tøy! <3 Håper resten av uken din blir like fin som idag, og at du koser deg masse med besøk fra moren din! 🙂
      God klem! <3

    2. Anonym: Hei!

      Har hun postet blogginnlegg om hentesett? Det har jeg ikke fått med meg, men så leser jeg jo heller ikke bloggen – Så det er jo ikke så rart 🙂

      Jeg postet et likt blogginnlegg som dette i slutten av svangerskapet med Leo også, det finner du her: http://jessicaenerberg.blogg.no/1423913919_hentesett.html
      (Publisert 14 februar 2015)

      Så “ideen” med dette blogginnlegget, med å poste bilder av hentesettet til babyen har jeg ikke akkurat tatt av henne, om det er det du prøver å formidle?

      Ha en god kveld <3

    3. Gunvor: Tusen takk for det Gunvor <3 Alltid like koselig å få en kommentar fra deg! Vi skal virkelig prøve å kose oss så mye som mulig.
      God klem tilbake <3

    4. Anna Rasmussen la ut bilder av strikket babytøy for etpar dager siden. Stod ingen steder i innlegget at det var hentesett. Så hva som egentlig var meningen med den tidligere kommentaren må fuglene vite. Ikke var klærne like engang..

    5. Pk: Åja, tusen takk for informasjon! 😀 Er så greit å ha lesere som følger med, for det rekker jeg jo jammen ikke å gjøre selv.

      Jeg har til og med postet bilder av baby-strikketøy tidligere dette svangerskapet også, så jeg skjønte ikke helt kommentaren jeg heller..

    6. Vil jo tro at de aller fleste gravide mammabloggere fra tid til annen skriver innlegg som omhandler samme tema. Det er jo naturlig å legge ut bilder av både klær og utstyr, uten at det betyr at dere “stjeler” ideer fra hverandre. Synes forresten du er en kjempeflink blogger, selv om jeg nok ikke er i målgruppen- siden jeg er på alder med din mor og ikke ble mamma før jeg var 25 😊 Du er virkelig moden og reflektert – og har på alle måter gjort dystre spådommer til skamme. Hadde du vært min datter, hadde jeg vært fryktelig stolt !!

    7. Pk: Det kunne jeg faktisk ikke vært mer enig i! Det er jo helt naturlig, og i noen tilfeller også ganske uunngåelig å ikke skrive om noe av det samme når man er gravid mammablogger 🙂

      Wow, det var jo veldig koselig å høre! Et stort kompliment – jeg setter virkelig stor pris på det! Tusen hjertelig takk! 🙂 Ha en flott uke!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg