DETTE SER JEG FREM TIL!

Okei – La meg legge bort snakk om graviditeten for bare en liten stund: Dette ser jeg frem til akkurat nå:

JULEN 2016

Julen er uten tvil min favoritt-høytid. Stemningen, maten, og kosen sammen med familie og de nærmeste. Jeg elsker det, og kan nesten ikke vente til julen 2016. Det er jo faktisk ikke mange måneder igjen en gang, tenk det. Leo sin første jul i fjor var utrolig vellykket, jeg følte egentlig at julen bare ble enda bedre når den ble tilbrakt med den lille, smilende gutten som ikke hadde lært seg å gå enda. Jeg har kanskje bare opplevd èn jul med barn hittil, men jeg sitter likevel igjen med en følelse av at julen ga meg mer etter jeg fikk Leo. En enda større glede ♥

2017 – NYTTÅR!

Nyttårsaften er også noe jeg virkelig ser frem til. Å se tilbake på året og alt som har skjedd, og å sitte igjen med følelsen av at årene bare raser avgårde. Jeg kjenner på akkurat den følelsen hvert eneste år, og i ettertid prøver jeg alltid å tenke at jeg må huske på hvor fort tiden har gått når vi plutselig er inne i et nytt år, fordi det går faktisk fortere og fortere for hver nyttårsaften som går. Plutselig er vi vel i 2020!

I år som i fjor skal nyttårsaften tilbringes hjemme her. Jeg skal lage nyttårsmiddagen akkurat som i fjor, og vi skal sørge for at barna koser seg så mye som mulig. Kanskje vi inviterer noen venner og familie på middag også? 

VÅR FØRSTE FAMILIEFERIE

Det er jo strengt tatt på tide! Vi har planer om å dra på ferie alle mann til sensommeren neste år, og jeg synes det er så utrolig spennende allerede. Vi har sett litt på hvor vi kunne tenkt oss å dra, og er ikke sikre enda – men vi satser på å få bestilt oss ferie i løpet av vinteren. Pappa fortalte meg at det kanskje kunne komme til å bli litt kaotisk å dra på ferie med to små, men hvem vet – jeg tror det kan bli helt supert. Bare det ikke er alt for varmt og alt for lang flytur. Eller er jeg fryktelig optimistisk nå? Vi finner vel ut av det i løpet av månedene frem mot sommeren igjen, og håper på at det blir en vellykket tur uansett hvor vi finner på å dra ♥

BURSDAGER OG MERKEDAGER

I månedene og året som kommer har jeg litt å styre med. Farsdag i november for Fredrik, 2-årsdagen til Leo i mars, barnedåp i januar/februar for minsten, og ikke minst Fredrik sin 20-års dag i januar. Skal jeg dra den enda lenger, har vi jo en ettårsdag om ganske nøyaktig ett år snart også – men så langt frem i tid vil jeg ikke tenke enda 😉

Jeg elsker jo som dere vet bursdager og merkedager, det å gjøre skikkelig stas på de jeg er glad i og å utnytte muligheten til å vise dem hvor mye de betyr for meg. Jeg er vokst opp med å ta sånt, både bursdager og merkedager, veldig høytidelig – Og det er noe jeg vil ta med meg videre i min egen lille familie. Jeg er virkelig glad i å styre og ordne med alt sånt, og gjør det med stor glede og masse planlegging. Haha!

Det var i hvert fall litt av det jeg og vi ser frem til i løpet av det neste året! Jeg kunne skrevet om slikt som dette i evigheter så mye som jeg går og gleder meg over, men dette får holde. Haha!

Vi har hatt en kjempefin dag i dag. Leo er i seng for lengst, og Fredrik og jeg har bare en avslappende stund før vi skal legge oss om ikke så alt for lenge. Det trengs virkelig med hvile her i hus om dagen, så vi prøver å få ladet opp litt ekstra ved å legge oss litt tidligere enn vanlig! Fredrik har siste dag på jobb i morgen før han får en litt tidligere helg, siden vi skal inn på sykehuset på fredagen for ny ultralydundersøkelse og oppfølging. Mamma har også dratt hjemover til Gjøvik i ettermiddag, og vi gleder oss til neste gangen vi sees, da er hun nemlig bestemor til to!

Håper dere har kost dere i dag. Gleder meg til å oppdatere dere mer i morgen ♥

8 kommentarer
    1. Koselig innlegg (som alltid) 🙂 Det er moro å ha noe å glede seg til, og ikke minst planleggingen i forkant 🙂 Ha en fin dag. Klem <3

    2. herlig innlegg 🙂 hele Desember er helt fantastisk 🙂 elsker den mnd 🙂 du har masse fint og glede deg til:)

    3. heisann! vi reiste til Kreta med en 4 åring og en nyfødt på 4mnd i aug på et hotell med all inclusive -og det passet oss helt ypperlig. vi bruker vanligvis ikke all inclusive men siden minsten var så liten så var dette perfekt den gangen. finn noe som passer dere, og reis! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg