ENDELIG EN LITEN OPPDATERING..

Endelig lørdag! Eller, endelig og endelig – jeg føler vel egentlig at det var lørdag i går jeg da. Og endelig ny bloggoppdatering! Skulle selvfølgelig ønske jeg kunne oppdatere dere som vanlig om dagen, men det er ikke så lett når både Leo, Fredrik og jeg blir syke i hytt og gevær. Det tar jo liksom aldri slutt heller. Haha.. Sånn er det. Kjipt, men!

Jeg er inne i ny svangerskapsuke i dag også, som hver lørdag, og det er kun omkring 3 uker igjen av graviditeten. Puh! Tanken er ikke så alt for verst, for å si det sånn 🙂

Her har vi hatt god utbytte av helgen allerede. Et rent og fint hjem, samt masse kos med Leo, lek, og andre morsomheter.

Vi brukte litt av gårsdagen etter Leo var lagt på å se på eldgamle episoder av programmet “unge mødre” og… Ja.. Fredrik skulle egentlig spille litt mens jeg skulle se på programmet på pcen, men vi endte opp med å sitte å se på det begge to – ganske overrasket over innholdet i programmet! Fredrik lo en litt halvsjokkert latter når vi hadde sett 4 episoder i den aller første sesongen, og sa bare følgende “Eh Jessica, det er ikke akkurat så veldig rart folk har fordommer om dette er det folk forbinder med unge mennesker som får barn” og jeg tror nok han har rett i det. Jeg for min del håper det er mye klipping og redigering inne i bildet! Satt faktisk igjen med en skikkelig vond smak i munnen, ikke noe koselig i det hele tatt. Og det er i grunn litt rart – for de nyeste sesongene jeg har sett på tv har vært noe helt annet, det har jo faktisk vært både koselig og morsomt å se på!

Men nok om det – vi skal veldig snart spise koselig lørdagsmiddag, noe jeg gleder meg veldig til. Det er noe med den tiden man får tilbrakt sammen i helgene som en familie, ingen stress og ingen mas om at vi skulle ha gjort ditt og datt! Vi kan samles og bare nyte tiden, samtidig som vi vet at vi har fri hele dagen i morgen også før hverdagen er tilbake. Og jeg elsker hverdagen, det har jeg lært meg! – Men helg er slett ikke verst det heller altså.

Leo har forresten blitt tidenes mammadalt nå i det siste, vil opp til meg hele tiden for å kose og bare bli båret. Det er ikke bare bare å skulle bære på en gutt på 12 kg nå merker jeg, spesielt ikke nå som lillegutt i magen også er blitt rimelig stor (Og tung!)- men det er jo så innmari herlig. Vet jo at man skal være forsiktig med å løfte så mye tungt nå som jeg er kommet såpass langt i svangerskapet også, men det er ikke lett å si nei til ham når han kommer bort til meg og strekker armene høyt opp mot meg med håp i blikket. Haha! Han er jo blitt så selvstendig på så kort tid, så det er så godt å se at han fortsatt ikke er blitt så stor og selvstendig at han ikke har noen tid til å bare slappe av hos mammaen sin ♥

Kos dere med lørdagen og resten av helgen. Klem!

15 kommentarer
    1. Jeg har det samme inntrykket av programmet desverre, og som ung mor selv kjenner jeg meg overhodet ikke igjen i hvordan de fremstiller det å være ung mor.. Ha en fin helg 🙂

    2. DU er så nydelig som gravid, og med dine nydelige sønn Leo. Han er så herlig. 😀 Ønsker deg masse lykke til og god bedring, håper du blir fort frisk. Eg er en av de som leser bloggen din fast. 🙂 Du er favoritt bloggeren min. <3

    3. Caroline: Tusen takk for det, Caroline 😀 Betyr veldig mye for meg! Og det gjør meg så ufattelig glad at jeg er favorittbloggeren din – Sååå hyggelig å høre!

      <3

    4. Anonym: Ja, det er virkelig synd altså.. Synes ikke de nyeste sesongene er noe ille, og flere av episodene i de nyeste er jo koselige og det er ikke noe galt i dem (Selv om jeg ikke direkte kjenner meg igjen der heller) men flere av episodene i den første sesongen, blant annet, er ganske.. Vet ikke helt hvordan jeg skal si det en gang, var bare flere ganger jeg satt meg en skikkelig vond smak i munnen 🙁

      Håper det er fremstillingen, som du nevner! Ha en flott helg du også <3

    5. Syns du er vakker jeg! Og at du klarer de utfordringer du har er jo helt fantastisk! Jeg har jo mine utfordringer som jeg må klare å gjennomgå. Men jeg ville ikke gitt bort utfordringene mine, fordi de utfordrer mitt syn på ting. De utfordrer verdensbildet mitt.
      Hadde jeg ikke disse utfordringene, ville jeg aldri hatt perspektiv på livet osv. 🙂

    6. Nydelig du er Jessica også så skjønn sønn du har Leo
      Kos dere masse sammen, ønsker dere alt Godt i livet
      Er utrolig stor fan Av deg Jessica
      Hadde være kjekt om du kunne godkjenne meg på Facebook 🙂
      Er utrolig glad i du og Leo
      Også er stolt over deg Jessica og Fredrik som stiller opp for hverandre og gjør em veldig for jobb som foreldre for Léo
      Fortsett sånn og Gud velsigne dere hérlige familie
      Føler eg kjenner dere Alle ter étter å há følge bloggen før Léo ble født og til når han ble født
      Og ikke Minst at dere gjør kloke valg når dere har jobb som foreldre

    7. Hvor fant dere de gamle episodene? Kjæresten min var med på det i sesong 3 eller noe.. Har ikke klart å finne det 🙁

    8. Så koselig med en oppdatering! 🙂 Håper dere får en fin helg videre! <3
      Forresten,"hytt og gevær" som du skrev, er det et uttrykk? Jeg trodde det var "hytt og vær", men nå ble jeg usikker, haha! 😀

    9. Hei 🙂 fine bilder 🙂 kanskje du bør kjøpe deg noen kondomer 🙂 så slipper du så mange barn 🙂 bare et tips til fremtiden 🙂 kan jo ikke bruke kondom på barn som er født vet du 🙂

    10. Martin: Hei 🙂

      Brukte prevensjon begge gangene jeg ble gravid, så du trenger ikke tipse meg om bruk av kondomer altså 🙂 Har du ikke blitt opplyst om at det ikke finnes prevensjon som er 100% sikker? 🙂

      Hvorfor skulle jeg ha lyst til å ha brukt kondomer på barn som er født? Hvis jeg har båret dem frem, så har jeg vel gjort det fordi det har vært ønsket mitt? Fryktelig rar bemerkning 🙂

      Veldig fint om du hadde tatt deg bryet med å spørre om jeg brukte prevensjon før du bare går ut i fra at dine antakelser er fakta 🙂 Nyt søndagen!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg