ET FANTASTISK MINNE!

Hei alle sammen!

Den helgen her har virkelig bare fløyet forbi – var det ikke akkurat fredag?! Mandag igjen i morgen, og i dag er det den 18 september. Dere som har fulgt meg en stund vet jo at min termindato er 18 oktober – hvilket er nøyaktig en måned til i dag. Rart? Gjett om! 

I den anledning gikk så jeg igjennom bilder fra når det var nøyaktig en måned til termindatoen jeg hadde med Leo, når jeg gikk gravid den gang, og jeg fant igjen et koselig bilde av Fredrik, babymagen og meg. Det tok ikke lang tid før vi bare så oss helt nødt til at vi selvfølgelig måtte ta et slikt bilde nå også – i dag, med en gang! Vi fikk rotet frem de samme klærne vi hadde på oss den gang bildet ble tatt for ca 1,5 år siden, og jeg fikk smått kastet på meg litt sminke, og før vi visste ordet av det satt vi igjen med enda et fantastisk minne fra dette svangerskapet! ♥

En måned før termindato i dag, september 2016 ↓

En måned før termindato med Leo, februar 2015 ↓

For bilder er fantastiske minner. Jeg er så glad for at jeg har tatt så mange av dem både dette og sist svangerskap når jeg gikk med Leo. Minner foreviges, og det er alltid like herlig å se tilbake på de i ettertid. Jeg tar meg selv ofte i å kikke tilbake i arkivet her på bloggen bare for å se på gamle bilder av Leo og minner jeg alltid vil ha av oss som en familie og det vi har gått gjennom. Og dette minnet måtte jeg selvfølgelig dele med dere også, selv om bildet egentlig bare var tiltenkt som et minne som vi kunne ha liggende her hjemme ♥

Klem!

6 kommentarer
    1. Så fine bilder av dere! Spennende med bare en mnd igjen, han kan jo komme når som helst nå!
      Jeg har akkurat 3 mnd igjen i dag, gleder meg til min mini kommer ☺️

    2. Så enig med deg ang bilder Jessica!!! <3 <3 <3
      Jeg er vokst opp med foreldre som alltid har tatt masse bilder og pappa har alltid vært den ivrigste der. Jeg har tusenvis av bilder fra jeg var liten, pluss at jeg har en cd med mange filmsnutter fra min barndom. Det er fantastiske minner som er uvurderlige!!! <3 <3 <3 Alle mine nære venner vet at jeg er veldig glad om de sender noen bilder av barna, og seg selv, innimellom!!! Om jeg har gitt en gave f.eks., og de vil gi noe tilbake til meg, de to yngste av tantebarna har fått myye, spesielt kjøper jeg en god det til hun som blir 2 1/2 år nå i november. Men altså, jeg har sagt at for det første skal de ikke ha dårlig samvittighet for å ta i mot, jeg vil aldri kunne få mine egne barn pga alvorlig sykdom og behandlingen jeg har fått for den, så da kjøper jeg klær og annet nødvendig til tantenusket som hun trenger. Og vil de gi meg noe for det, så har jeg sagt at jeg veldig gjerne vil ha bilder av snusket, og det får jeg, masse!! Barnehagen hennes tar masse bilder av barna som de legger ut på en portal foreldrene har tilgang til, og når mammaen henter ut bilder av snusket derfra, så får jeg ofte de også. I tillegg til bilder de tar privat selvfølgelig!! 🙂 Og da de fikk nyfødtbildet fra fotograf da hun var helt ny, her har sykehuset fotograf som kommer og tar bilder av de nyfødte på sykehuset noen dager i uken, kun barnet, ikke med foreldrene. Så når det kom og mammaen ikke var fornøyd med det, ba hun meg bli med til fotografen og ta ut et nytt sammen med henne og snusket, for hun ville gjerne gi meg det som takk for alt de hadde fått til henne da hun kom. <3 <3 <3 Og de små bildene er langt fra gratis, så det er en fin takk!!! <3 <3 <3 Med bilder har man minnene for alltid sier jeg, andre ting som penger eller andre gaver blir oppbrukt og vips har du ikke noe igjen av gaven. Mens bildene har man for evig!!! <3 <3 <3
      Tid med barnet er også en gave som står høyt i kurs hos meg!!!
      Så bare fortsett å ta masse bilder du/dere, det vil dere være dere selv evig takknemlige for i fremtiden!!! <3 <3 <3 🙂

    3. så utrolig fin du er 🙂 men ser ut om du er mye større med leo enn det du er nå med Noah 🙂 Nydelig var du uansett 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg