PAPPAS LILLE GUTT!

Leo kommer løpende inn fra gangen etter vi har kommet inn fra barnehagen, og nå har han nesten lært seg å ta av skoene sine selv. Han elsker skoene sine, og prøver stadig vekk å få dem på på egenhånd. Når han får det til er han så stolt at han nesten sprekker når han tripper foran oss for å vise seg frem, selv om høyre skoen er på venstre ben og venstre sko er på høyre ben. Haha!

Han har vært en tur ute på rommet sitt og fått dratt med seg noen leker ut på stuen, hvor jeg sitter. Han tar med seg kosebamsen sin og setter seg ved siden av meg i sofaen før jeg spør han om han har kost seg i barnehagen i dag. “Mhm!” Svarer han før han nikker på hodet sitt og ser opp på meg.

Mamma har savnet deg så fælt i dag, Leo! Jeg ser spørrende bort på ham der han sitter ved siden av meg mens han koser med bamsen sin. “Har du savnet mamma også eller?” spør jeg.

Han ser meg rett i øynene før han får tidenes største smil om munnen sin.
“PAPPA!” Utbryter han.

Leo som insisterte på å prøvesitte lillebror sin vogn!


Jaja, så hadde han i hvert fall savnet en av oss, da 😉 Pappas lille gutt ♥

9 kommentarer
    1. Hvorfor får jeg aldri en kjæreste som dette. Jeg blir bare avvist hele tiden. Ingen jenter som vil ha snill kjæreste som meg, det eneste jenter ser etter er tatoverte mannfolk med store steroidemuskler som slår dem og behandler dem dårlig mens jeg som er snill aldri får noe

    2. Martin: Du leter nok på feil sted. Er nok mange jenter som vil ha en som deg, de bare vet det ikke 😉 Skulle gjerne hatt en som deg jeg, men er vist ingen som deg her hvor jeg bor…
      Mamma som 16: Leo er jo bare så skjønn, har lest bloggen lenge, men tror jeg kommenterer for første gang nå. Dere gjør en fantastisk jobb <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg