EN NYDELIG HELG I VENTE!

Fredag! Jeg har ventet på deg. Vi har en helt vidunderlig helg i vente, og jeg kan nesten ikke vente med å få startet den ordentlig! Leo var i kjempehumør når han våknet i dag tidlig, og hver morgen nå er han SÅ klar for barnehagen. SÅ klar at han nesten ikke har tid til å ta farvel med meg om morgenen, til og med! Haha 🙂






Jeg lagde meg tidenes deiligste lunsj her i dag, jeg har skjemt meg helt bort nå de siste dagene. Jeg har gitt meg lov til det, for jeg vet det blir lenge til neste gang jeg kan sette meg ned og spise en hjemmelaget lunsj helt rolig og uforstyrret. Haha!

Jeg føler nesten jeg skuffer dere litt hver gang jeg oppdaterer bloggen nå siden så mange av dere venter i spenning på om Noah er kommet. Jeg kan love dere at vi venter minst like spent, det er rett før og jeg skulle ønske jeg kunne delt at han hadde kommet til verden i dag – men så sitter jeg her enda med gravidmagen min og håret i en svær dott, så tiden er ikke inne heeelt enda. Men nå er det virkelig rett rundt neste sving, tenk det. Dere skulle virkelig visst hvor spente og glade vi er nå. Skulle også ønske dere kunne se hvor mye vordende pappa gleder seg og hvor mye han snakker om den lille sønnen sin han snart skal få møte. Sjeldent jeg ser Fredrik slik han har vært nå den siste tiden! Og jeg går selvfølgelig også konstant med sommerfugler i magen ♥

Ønsker alle sammen en fantastisk helg! Vi kjenner i hvert fall at vi har en av våre beste helger noensinne i vente 🙂

20 kommentarer
    1. Du sa på mandag at det er den siste mandagen som ettbarnsmor, så antar vel at lillegutt kommer i morgen <3 masse lykke til uansett!! Det blir gøy!

    2. Hei! Lenge siden jeg har lagt igjen en kommentar nå, men leser bloggen din hver dag. Og jeg så deg på tv på onsdag, ble så imponert og rørt! Vil bare ønske deg masse lykke til nå i helgen <3

    3. Masse lykke til med fødselen i helga! Sender deg mange gode tanker og lykkeønskninger, og håper alt går helt supert! 🙂
      Gooood klem!!! <3

    4. så spennende 🙂 men trodde ikke de tok i mot barn i helga,men kanskje jeg tar feil 🙂 ellers så blir han jo født på mandagen,siden du skrev at sist mandag var den siste 🙂
      Ha en flott helg med guttene dine 🙂 og lykke til med fødselen 🙂

    5. Hei! Så den episoden av deg på kjære mamma idag, og jeg begynte å gråte. Har aldri sett dere sammen på film før og det var så utrolig nydelig, du er en fantastisk person Jessica, og jeg ønsker deg og familien din alt godt <3

    6. Monica: Hei Monica! Husker deg godt fra tidligere kommentarer, så hyggelig å høre fra deg! 🙂

      Kjempehyggelig å høre at du ble det! Det varmer veldig <3 Og tusen takk <3

    7. Eg tippa han kjem no på tirsdag eller onsdag 😊Har litt feeling på at det er tirsdag du har fått dato på ks. Spennande er det iallfall !! 🙂 masse lykke til, til både deg og Fredrik, ein spennande epoke dokke ska inn i 😊

    8. Åå, gleder meg til du deler nyheten❤️❤️ Hahah, skikkelig flink er du til å bygge opp spenningen rundt det også!!

    9. Hei! Må bare fortelle deg at tidligere var jeg innom bloggen din innimellom når jeg kom på det. Er dårlig på å lese blogger ser du.
      Men tilfeldigvis så jeg på The Kardashians på TV, og kjære mamma begynte etterpå. Og der var du på skjermen. Jeg ble rørt!
      I slutten da du skulle få se hva de andre sa om deg og din lille familie selv, så begynte du å gråte. Tro meg, jeg satt selv og gråt med deg. Fysøren du er rå! Vakker, modig, voksen, omsorgsfull. Jeg ser opp til deg selv om du er litt yngre enn meg.
      Faen for et forbilde du er!❤️
      Hilsen en nå fastleser!

    10. Hei!
      Er det lov å spør hvor hyllene på veggen er fra?
      Masse lykkeønskninger til dere alle i tiden fremover, en herlig familie har jeg fått inntrykk av ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg