DAGEN VI HAR VENTET PÅ


Endelig! Nå er det veldig snart helg igjen, og i morgen er også en dag vi har ventet på helt siden Noah kom til verden. Vi skal endelig på sykehuset for den forhåpentligvis siste oppfølgingstimen hans. Jeg har jo smått nevnt for dere tidligere at vi hadde ekstra oppfølging på slutten av svangerskapet med flere ultralyder, uten at jeg har ønsket å gå nærmere inn på det her på bloggen.

Etter at han kom til verden og vi har fått begynt å bli ordentlig kjent med ham, kjenner vi oss veldig trygge på at alt er som det skal. Men det kan man jo ikke alltids se utenfra, så det er likevel godt at det har blitt fulgt opp, for å være helt på den sikre siden. Han er jo så utrolig flott og god, så selv om vi har ventet lenge på dette er vi ikke så bekymret lenger som det jeg var på et tidspunkt i svangerskapet ♥

Denne helgen får vi litt besøk av søsteren min som gleder seg stort til å se nevøene sine, og så skal vi egentlig bare ta dagene litt som de kommer. Jeg gleder meg naturlig nok veldig til jeg er i bedre form slik at vi kommer oss mer ut alle sammen her hjemme, men inntil da tar vi det med ro med god samvittighet. Det viktigste er at vi tilbringer tid sammen!

Helg blir uansett veldig godt, det er jo faktisk den siste helgen før hverdagen starter for alvor her hjemme – hvor jeg er hjemme i permisjon med Noah, Leo er i barnehagen, og Fredrik på jobb. Det blir nok godt å komme tilbake til den ordentlige hverdagen, selv om den er litt annerledes nå! Ønsker dere alle en god helg ♥

13 kommentarer

Siste innlegg