HAPPY HALLOWEEN FRA OSS!

Happy halloween alle sammen!


Så ut til at det var mange som feiret halloween i helgen, men her har vi valgt å vente til den faktiske datoen for halloween, nemlig i dag! Jeg hadde noen kostymer liggende her hjemme, så vi måtte selvfølgelig knipse noen bilder i dem. Ingen av guttene skjønner helt dette med halloween enda, naturlig nok når de ikke er så store enda – så vi har valgt å droppe å gå halloween ute, og har heller ha en koselig liten feiring her hjemme med litt godteri, smoothies til Leo, og godt drikke. Og siden Leo elsker å kle seg ut, måtte vi selvfølgelig få til det også! Han er mini-batman i kveld, og Noah er en grønn liten lykkealv. Haha!

Jeg har sett så mange voksne den siste tiden som klager over den “nye” tradisjonen med halloween – som innebærer å gå fra dør til dør og be om godteri. Det ser jo ut som at denne tradisjonen er kommet for å bli, enten man liker det eller ei, og da kan man velge å delta, eller å la være. Verre er det jo faktisk ikke! For meg er ikke denne tradisjonen ny, med tanke på at jeg har vokst opp med dette. Jeg husker jo fra jeg var liten hvor morsomt jeg synes dette var, så å bidra til at andre barn også får en morsom halloween-feiring ved å dele ut godteri om noen skulle dukke opp på døren vår, gjør jeg med stor glede!

Håper dere får en veldig fin halloween. Kos dere!

14 kommentarer

Siste innlegg