LILLE BADENYMFEN

God kveld alle sammen ♥

 Tidligere i kveld var Leo og Fredrik alene en liten halvtime mens jeg trillet en tur med Noah – før han nå fikk et lite bad for en stund siden. Noah liker godt å bade allerede, han slapper tydelig av mens han ligger og kikker på Fredrik og meg med de fine øynene sine fra badebaljen. Lille vakringen!


Jeg husker så inderlig godt tilbake til denne tiden med Leo, og minnes godt at han også likte godt å bade. Noah har litt krøller nå i det mørke håret sitt, og akkurat det hadde Leo også på samme alder. På mange måter er de så like, men samtidig så ulike. Jeg kan for øvrig allerede se at håret til Noah begynner å lysne, så den mørke hårfargen han nå har etter meg kommer nok mest sannsynlig til å bli like lys som den både Leo og Fredrik har. Leo var jo også født med masse mørkebrunt hår, og nå er han jo mørk blond. Haha!

Minstemann har sovet usedvanlig mye i dag, så da har jeg vært nøye med å fokusere på Leo og å tilbringe tid med ham. Det er vi begge veldig bevisste på når Noah sover, og det ser virkelig ut til at Leo trives godt i den nye rollen som storebror. Nå sover minsten igjen, og Leo har fått lakenskrekk. Haha, slik er det bestandig – sover den ene, kan du vedde på at den andre enten er våken, eller snart våkner. Travelt!

Ellers går vi bare og gleder oss til i morgen! Da skal vi nemlig få se resten av nyfødt-bildene vi tok hos fotograf av Noah. Nyt kvelden ♥

8 kommentarer
    1. Ser tydelig likheten mellem Leo og Noah. 😍
      Skulle gjerne sett avsnittet av kjære mamma med dere, men siden jeg bor i Danmark er dette ikke så lett 😔 Har leitet å leitet, og sumo virker vist ikke her 😳
      Du gjør en utrolig jobb med de to guttene! Helt utrolig at vi to har samme alder 👏🏻☺️
      Så mye held i fremtiden og skryt for alt du gjør og den kampacieten og det overskuddet du viser gang på gang! Og den ærlige bloggen din ! ❤️
      Masse respekt, klemmer og gode ønsker herifra ☺️

    2. Aww, for en vakker liten guttunge! Ser likheter med Leo i han, morsomt å se dette! Kan tenke meg at det er en travel hverdag. Vil du etter hvert fortelle om hvordan dagene er hjemme med Noah? Nye rutiner og slikt nå som dere har fått enda et familiemedlem?
      Lykke til videre med den fine familien din! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg