NÅ PAKKER VI SAMMEN OG REISER!

Gjett hva? Jeg har brukt dagen på å pakke til alle mann her hjemme, og vi drar avgårde til Gjøvik for helgen nå! Jeg har faktisk ikke vært i Gjøvik siden slutten av mai måned (!) så nå fikk jeg streng beskjed av familien min at det virkelig var på tide. Min snille pappa er her om ikke så lenge for å hente oss. Han har kjørt helt fra Gjøvik bare for å hente oss, og for å kjøre tilbake til Gjøvik. Veldig takknemlig for å ha en familie som alltid stiller opp!






Det blir nok en lang tur, siden vi i tillegg til å reise med to små – må ta pauser hver time for Noah sin del, slik at han får strekke litt på beina. Det er anbefalt når han enda er så liten!

Vi hadde nok en tøff natt her i natt, når Noah omsider sovnet var jeg i himmelen – ENDELIG kunne jeg legge meg, jeg også! Jeg så bort på snorkende Fredrik og Noah som lå ved siden av meg før jeg slukket lyset for godt. Etter omtrentlig 30 sekunder synes jeg at jeg hørte latter, og jeg skvatt skikkelig til. Noah kan vel ikke le når han enda er så liten? Men hvem da? Det var mørkt i rommet og jeg strakk meg etter mobilen min som lå på nattbordet mitt. Jeg skrudde forsiktig på lommelykten, og holder foran den for å skjerme av lyset litt.

Og hvem sto med tidenes glis ved siden av sengekanten min? Jo da, det var selvfølgelig storebror. Og han var interessert i absolutt alt annet enn å sove, må vite. Haha!

Men nå skal det bli godt med en helg hos familien, altså! Jeg har planer med ei venninne i morgen, og så skal vi jo på fotografering i løpet av helgen også. Morsomt at det endelig skjer litt etter mange veldig rolige helger og dager hjemme i leiligheten. Ønsker dere alle en fantastisk helg!

10 kommentarer

Siste innlegg