FOR EN FIN TID VI HAR I VENTE!

Hei dere!

Håper dere har hatt en fin helg! Her har vi allerede vært ute på tur tidligere i dag, og samtidig fått tatt farvel med mamma og søsteren min som dro hjem igjen i dag. Så utrolig deilig det var å komme seg litt ut etter å ha vært mye inne de siste dagene. Fredrik og jeg er friske igjen nå, og det ser faktisk ut til at Noah og Leo slapp unna. Takk, kjære Gud! 

I dag er det jo også første søndag i advent! Jeg føler vi akkurat avsluttet sommerferien, men nå er vi veldig straks inne i den siste måneden i året, og snart er 2016 over.

For en herlig tid vi går inn i nå. Advent og jul! Favoritthøytiden min uten tvil, og førjulstiden er jo bare så ufattelig herlig. Denne uken som kommer nå skal jeg gjøre unna alt det siste av julegaver til både barna og familien. På grunn av det vanvittige salget i både butikker og nettbutikker i helgen har jeg faktisk fått unnagjort litt julegaveshopping sittende syk hjemme i sofaen også, og det er alltids deilig å få begynt, for det var helt ærlig de første julegavene jeg har fått kjøpt. Jeg vil virkelig ikke være en av de som løper stresset rundt på kjøpesenteret 23 desember i år, så jeg må komme ordentlig i gang nå altså. Og så må vi selvfølgelig få pyntet litt her hjemme. I fjor var vi lite hjemme i julen, så da var det ingen poeng i at vi skulle hatt juletre og masse pynt fremme, men i år er vi jo hjemme og jeg skal gjøre det så fint her til jul!





Jeg synes fortsatt at det er helt merkelig å tenke tilbake på at det bare er tre år siden jeg feiret jul hjemme som 15-åring uten noen barn og i et helt ferskt kjæresteforhold, og at i år skal jeg feire jul med min egen lille familie og skape egne tradisjoner i vårt hjem. Jeg blir glad av tanken, selv om det er litt vemodig å tenke på at jeg ikke skal feire med min egen mamma og pappa i år. Jeg har jo alltid feiret jul i hjembyen min med dem. Men når jeg har mine to små og den fantastiske kjæresten min her er det umulig at denne julen blir noe annet enn helt fantastisk.

Ønsker alle sammen en veldig fin søndag ♥

8 kommentarer
    1. På det bildet ser det virkelig ut som Noah har fått dine vakre øyne! (Hvis det er lov å si da? Vet at noen av og til ikke liker at man kommenterer hvem av foreldrene barna likner på, men vet jo at du flere ganger selv har sagt at Leo linker faren sin, så satser på at det går greit:)

    2. Så godt å høre at dere er friske igjen, og så herlige bilder! Håper dere får en super søndagskveld <3

    3. Hvordan gikk det om natten når din mor og søster skulle avlaste dere med barna? Skrek Noah like mye? Er bare nysgjerrig siden jeg har erfart at kolikkbarn ofte ikke er like urolige når andre tar ansvar for de noen timer.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg