DET STORE SPØRSMÅLET

Herregud som tiden flyr fra meg. I dag var Fredrik og jeg sikre på at vi var blitt syke igjen, så vi sendte Leo avgårde til farmoren sin her i Larvik – men så gikk det gradvis over og vi sitter igjen takknemlige som aldri før. Det er virkelig ingen spøk å være skikkelig dårlig når man har små barn, altså. Når jeg i tillegg har vært så syk i helgen mistet jeg masse melk, og har brukt de siste døgnene på å få til ammingen igjen. Ble så fortvilet at jeg faktisk gråt litt når jeg så hvor mye det hadde gått ned. Men nå er det på alvor på vei opp igjen, og så skal jeg en liten tur på helsestasjonen i morgen i tillegg.

“Lille” Leo hadde i hvert fall kost seg masse i dag hos farmoren sin, mens vi lå rett ut i sengen og var livredd for å bli syke igjen – Og har jeg forresten glemt å fortelle dere at han har begynt å snakke? Han sa sin første setning her om dagen i barnehagen, og nå kommer det bare flere og flere ord og han prøver så godt han bare kan og sette dem sammen til setninger. Han prøver også å synge barnesanger og lærer mye av det også. Haha! Stolt mamma ♥


Men over til overskriften her. For nå har jeg unngått det store spørsmålet (Ubevisst, vel og merke) lenge! Har egentlig bare glemt å ta det skikkelig opp. For “Når kommer egentlig house-tour videoen?” Tror jeg har fått det spørsmålet hver eneste uke siden første gang jeg lovde at jeg skulle legge den ut. Men dere som har fulgt meg lenge vet jo at jeg er elendig til å få ting gjort, hvert fall når det kommer til sånt. Det er mye snakking og lite som skjer, for å si det på den måten.

Den jævla house-tour videoen altså. Hvor jeg endelig skulle vise frem hele hjemmet vårt til dere ordentlig. Når skulle den komme ut egentlig? Lovde jeg ikke det egentlig i februar i år? Jeg blir rett og slett flau. Pinlig berørt. Så nå som vi faktisk er ferdig her hjemme med alt (!) har jeg lovet Fredrik at jeg skal legge den ut før julaften. Så nå kan dere som har lurt på hva i alle dager jeg har holdt på med når det kommer til den videoen, endelig begynne å glede dere – jeg gjør i hvert fall det ♥ 

Så denne gangen kommer det faktisk til å skje altså. Tør ikke annet når jeg til og med har lovet Fredrik. Godt at jeg har noen som presser meg litt, for det trenger jeg virkelig av og til! Jeg lover at selv om videoen kom 10 måneder for sent, så kommer den til å bli råbra ♥

Kos dere i kveld! God klem.

12 kommentarer
    1. Gleder meg:)
      Kommer det en julegavevideo av det guttene får til jul?
      Hadde vært så gøy å se:)
      Heia Leo, flink han er

    2. Så herlig! Hva sa han?
      Er så gøy når de snakker 🙂 2 åringen her skravler hele dagen lang, man blir nesten svett i ørene :p Han har også fått med seg noen engelske ord og også et banneord (på tide å passe munnen)!!

    3. Hvis du ønsker store mengder melk anbefaler jeg å drikke så mye solbærsaft fra Lerum som du bare kan… hadde melkestopp så drakk jeg det og to dager senere hadde jeg melkespreng… bare et tips 🙋🏽

    4. Flinke Leo <3 Hadde vært gøy å sett en video der han snakker! Gleder meg til house-tour videoen! 🙂
      Stor klem <3

    5. Guttemamma: Så morsomt!! Gleder meg til Leo også skravler så mye!

      “Her er jeg!” Sa han i bhg. Sier det også her hjemme 😀 han lærer nye ord for hver dag, og er spesielt glad i telle. Han prøver å gjenta mye av det vi sier til han. Vi må også passe oss litt nå, Hehe 🙂

    6. Hei! Ett lite tips for å få op melkeproduskjon er å koke havresaft av havregryn, sil av ha i sukker å drkk 😉 Seis havregrøt å drikk masse vann. stå i dusjn med varmt vann så kjenner du at melka strømmer på 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg