NÅ ER DET IKKE LENGE IGJEN!

Tenk, nå er det kun litt over to uker igjen til jul! Oppe i alt julesnakket, julekalendere, og julereklamene på tv, har jeg faktisk helt glemt å tenke over at vi er inne i den siste måneden i 2016. Herregud for et år det har vært! Et flott, utfordrende, morsomt, og innholdsrikt år. Og snart er det jul,  Noah sin aller første jul ♥

Jeg husker tilbake til april i år. Der satt jeg, gravid i uke 13 og skrev et blogginnlegg til dere hvor jeg telte ned til de datoene jeg gledet meg aller mest til i fremtiden – deriblant vårt første jul som en familie på fire. Jeg minnes at det var 250 dager igjen til jul da, og nå er julen snart her. Jeg vil gjøre dette til den beste julen noensinne!

Jøye meg.. Hvordan skal 2017 bli? Jeg er så vanvittig spent på det nye året og hva det har å bringe for oss. Og jeg gleder meg til å dele det med dere, uansett hva fremtiden har å by på!




Kun dager ut i januar og det nye året har vi en fantastisk dag i vente. Verdens beste pappa til Leo og Noah blir 20 år, og er med det ikke lenger å regne som tenåring. Det er skikkelig rart! Da er det «bare» 11 år til han når igjen gjennomsnittsalderen på førstegangsfedre. Haha!

Jeg tror forresten jeg har undervurdert Leo litt. Han overrasker meg hele tiden nå, i mye større grad enn tidligere. Han prøver å synge julesanger når vi setter det på til ham. Jeg spør om han gleder seg til julaften og da går han bort for å klemme på julenissene som står rundt i leiligheten. Han er bare så tvers igjennom god og snill! Han er også like spent og ivrig hver morgen på å åpne julekalenderen sin. Her om dagen gikk han også løs på sjokoladekalenderen til Fredrik og spiste flere luker mens han gjemte seg bak spisebordet vårt. Lille luringen!

Men før det er jul har vi fortsatt noen hverdager i vente, og de skal vi virkelig kose oss med. Klem!

13 kommentarer
    1. Hei Jessica.
      Først nå i kveld fikk jeg satt meg ned og sett episode du og Fredrik var med i når kjære mamma gikk på TV. Må si det var flott og kunne bli “bedre kjent” med jenta bak bloggen. Å jeg satt med tårer i øynene opp til flere ganger, ble så rørt og så glad og se hvor fantastisk god jobb du gjør som både mamma for dine to små prinser.
      Ønsker deg alt fodt. 🙂

    2. En stund siden jeg har kommentert bloggen din nå, men er ofte innom 🙂 For en fantastisk fin familie du har, Jessica.. Ønsker dere alt godt fremover <3 God kveld videre <3
      Forresten, så på Victoria secret fashion show nå, og du verden hvor lik du er Bella Hadid! Og det kan du ta som et kompliment! Haha 😀 God klem <3

    3. Kan du værsåsnill svare på denne kommentaren?
      hvordan har du fått så fint blogg design? er det laget selv eller er det fordi du er blogger hos nettavisen eller hvordan er det?

    4. Ikke for å være frekk, ‘men når du får en kolikk baby så er man ganske usikker på seg selv og mamma rollen sin! Det viser at denne gangen ble aldri som du forventa og

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg