EN STOR DAG!

Gratulerer så mye med dagen, Fredrik!

I dag har verdens beste, fineste, snilleste pappa til Leo og Noah 20-års dag, og for min del startet feiringen tidlig. Jeg var oppe klokken halv syv for å stelle i stand frokost, slik at han skulle rekke å spise litt før han dro til barnhagen med Leo og videre på jobb. Når han kom hjem fra jobb sto jeg klar med pizza og cola til han også, med litt kake til dessert ♥ 

Som dere vet elsker jeg jo bursdager, så jeg pleier vanligvis å ta helt av. Det føler jeg ikke at jeg har gjort i dag da, mest fordi jeg følte bursdagen hans kom så brått etter julen med lite tid til å planlegge så mye – men Fredrik er likevel kjempe takknemlig! Det blir uansett en skikkelig feiring med familie og venner her hjemme på fredagen, så det ser vi selvfølgelig veldig frem til.

Jeg hadde egentlig planer om å ta med meg både han og barna ut for å spise på favorittstedet hans, men så kom jeg på at vi har dåps-opplegg i kirken i dag som vi må på, siden det nå kun er litt over to uker igjen til barnedåpen til Noah. Det var kanskje like greit, for ved nærmere ettertanke er jeg ganske sikker på at Fredrik foretrekker middag i kveld alene sammen med meg etter at barna er lagt – fremfor middag ute med begge barna og en Leo som løper febrilsk rundt i lokalene. Haha 🙂


Jeg, Leo og Noah skal i hvert fall gjøre alt vi kan for at Fredrik får en veldig fin og minnerik fødselsdag. Vet ikke hva vi skulle gjort uten han, og han fortjener den beste bursdagen han kan få.

Vi snakkes igjen om ikke så lenge, dere ♥ 

10 kommentarer
    1. Gratulerer så masse med dagen til Fredrik! Måtte han få en fin dag 😀 Han virker som en veldig god far til barna deres <3

    2. Hei! Oppdaget bloggen din i dag, og du virker som en skikkelig god jente. Gleder meg masse til å følge med på dere fremover! Du er utrolig flink å skrive og det var sinnsykt deilig å få et avbrekk fra typisk rosabloggerne som regjerer på topplisten haha. Gratulerer med dagen, Fredrik!

    3. Gratulerer med dagen til Fredrik! Han virker som en god og snill pappa til Leo og Noah, og en fantastisk kjæreste og samboer for deg.
      Håper han får en fin dag! Hils han masse.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg