DÅPEN TIL NOAH: KAKEBORDET

Nå er vi hjemme igjen etter en lang dag og jeg måtte selvfølgelig også vise dere det fine kakebordet vi hadde i dåpen til Noah i dag. Dåpskaken var helt fantastisk, både smaksmessig og utseendemessig. Før trodde jeg at hvis en kake var veldig fint og mye pyntet, så kunne den umulig smake så godt. Men det kan det absolutt, for denne kaken er noe av det beste jeg har smakt! Fyllet hadde Oreo og bringebærsmak. Åh! Jeg fikk dessverre ikke muligheten til å smake litt på alt av hva vi hadde på kakebordet vårt, og jeg angrer som bare det for at jeg ikke gjorde det likevel når jeg ser disse bildene. Haha! Jeg pyntet forresten kakebordet med telysholdere formet som små kroner som sto i hvert sitt hjørne, det sto i stil med serviettene og bordkortene.

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med dagen. Maten var fantastisk, kakene var fantastisk, det var koselig stemning, gjestene så ut til å kose seg og Leo koste seg. I tillegg fikk lillebror så mange fine dåpsgaver at jeg vet ikke hva jeg skal si en gang! Må si at det har vært litt av en dag, med mange fine nye minner og mye fokus på både Leo og lillebror. Det har uten tvil vært stressende, og det er deilig å være ferdig – men jeg gleder meg til fremtiden når jeg forhåpentligvis får flere barn og skal arrangere dåp igjen. 

Håper dere har hatt en herlig helg! Vi er veldig klare for en ny uke i morgen, og jeg håper dere er det samme ♥

24 kommentarer

Siste innlegg