KJÆRE FREDRIK, JEG ELSKER EN ANNEN

Kjære Fredrik. 

Vi har ikke hatt det så enkelt den siste tiden, har vi vel? Jeg tror du vet hva som har skjedd de siste månedene. Istedenfor å sette av mer tid til deg, som er min kjæreste og samboer, har jeg brukt all den tiden på en annen. En annen gutt.

Unnskyld Fredrik, men jeg tenker på han hele tiden. Jeg klarer ikke å la være, for han er så utrolig fin. I løpet av de siste månedene har han fått meg til å både le og gråte. Men mest av alt får han meg til å smile. Han får meg til å føle meg helt uerstattelig.

Når du drar på jobb hver dag, så tilbringer vi masse tid sammen. Vi finner på alt mulig rart. Han er så herlig på så mange måter, og jeg er så utrolig viktig for han!

Jeg skulle kanskje ha gjort det på en annen måte, Fredrik. Men det er ikke så lett for meg. Fordi til og med når han sover, så tenker jeg på han. Jeg bekymrer meg for han, og lurer på hvordan han har det. Og om det er noe mer jeg kan gjøre for ham, enn hva jeg allerede gjør. Jeg vet at han setter pris på det, selv om han kanskje ikke sier så mye..

Kjære Fredrik, du vet det kanskje allerede, men jeg elsker en annen.


Han kaller deg pappa.

33 kommentarer
    1. Jeg synes du og fredrik er så flotte sammen! Dere virker som to fantatsiske mennesker og dere har fått 2 flotte barn! Ønsker deg og din fine familie masse lykke 😊❤😊❤😊❤😊❤

    2. Clickbait! Jeg liker bloggen din, men jeg kan ikke fordra clickbait overskrifter.. Det er så ufattelig mange bloggere som bruker det, og jeg har vært så uendelig glad for at du ikke har brukt det.. men det måtte vel komme en gang. Håper ikke det skjer så ofte fremover 🙂

    3. Jeez, alt folk gjør bare for å skaffe seg flere lesere. Ved å skrive “jeg elsker en annen” så mener personen at h*n ikke elsker den personen (mottakeren av beskjeden) lengre, men en annen en.

    4. Alltid likt at du ikke lokker med overskrifter, men jeg synes litt det samme som andre, her synes jeg at du gjør det. Veldig synd. Vet ikke om det er ubevisst eller ei. Når det er sagt, jeg heier på deg og dine kjære. Så fint, så utrolig fint bilde av lillebror.

    5. LH: Kommer ikke til å bruke flere clickbait overskrifter. Jeg var i utgangspunktet usikker på å i det hele tatt publisere denne, men Fredrik (som pleier å hjelpe meg om jeg står litt fast) synes absolutt det var innafor siden innlegget ikke var sånn typisk clickbait, det var liksom et ordentlig blogginnlegg bak, og det var noe som var fint og morsomt, som ga mening.

      Vet selvsagt ikke om dere synes det samme, men dere som leser bloggen min til vanlig vet at jeg vanligvis aldri bruker slike overskrifter – og det kommer jeg til å fortsette å unngå! 🙂

      Tusen takk 🙂

    6. Synes det var et morsomt og fint innlegg jeg, men du elsker jo Leo også, sånnsett ble det litt feil?

    7. Klart han kommer til å lese det. Om du plutselig en dag hadde fått vite at det fantes en blogg om deg og din familie ute på Internett, hadde du da klart å la være å gå inn å lese det som sto der? Neppe..vi mennesker er nysgjerrige anlagt.

    8. Så koselig!! Det er selvfølgelig ikke noe forskjell når man har flere barn. De er elsket like høyt! Fint innlegg! Både Leo og Noah kommer til å glede seg over slike innlegg❤

    9. Herregud folkens.. Nå er dere skikkelig ekle, overskrifta passet innlegget kjempe godt! Veldig spennende og bra innlegg! 🙂 Og selvfølgelig vet Leo at Jessica elsker han like mye som broren selv om han ikke nevnes i AKKURAT dette blogginnlegget, men såå mange andre! Nå hakker dere kun for å være vanskelige.

    10. Koselig innlegg, Jessica ❤
      Dere er en flott familie og jeg er innom bloggen din flere ganger om dagen. Så fint å følge dere. Håper du og Fredrik har det bedre om dagen. Kjente meg så igjen i det innlegget ditt når Leo var borte det døgnet. Man går og drømmer om litt alenetid, men når man først får det savner man jo ungene så mye 😊 har selv også to små gutter, det er fantastisk. Og du er så flink til å unngå lokkeoverskrifter, så om det denne ene gangen ble oppfattet feil av noen så er det bare å heve seg over det. Stå på videre. Dere er en vakker familie både på utsiden og aller viktigst på innsiden ❤

    11. Herregud dere, nå synes jeg dere er vanskelige kun for å være det. Overskriften passet jo til innlegget, og for å gjøre det ekstra spennende så ble det er slik overskrift. Men er ikke enig i at det er clickbait, overskriften og innlegget henger sammen i en rød tråd!
      Stå på Jessica, heier på deg og din familie! 🙂

    12. Skrev du ikke et lignende innlegg da Leo var baby? Da er det jo i så fall likt da 😁😁 Dessuten tror jeg ikke Leo kommer til å bekymre seg over det tiltross for et lite blogginnlegg 😁😁

    13. hei ei stund sidan nå:)
      anbefaler du å bli ung mor?
      er det ulemper?
      ser folk ned eller opp til deg?
      jeg ser veldig opp til deg:)
      ja jeg kanskje bare 13 år da men jeg ønsker meg barn helst nå;(
      jeg er helt baby gal😹
      jeg håper du og fredrik finner ut av dette stå på💝

    14. Jeg skrev ikke at jeg syntes at hun lokket litt med overskriften for å være ekkel eller å finne noe å arrestere Jessica på. Jeg lurte på om det var ubevisst eller ei og fikk svar på det. Et svar jeg likte godt og i så måte beklager jeg hvis Jessica følte at det var uberettiget. Jeg leser her fast fordi jeg synes bloggen er fin og ærlig – og håper den fortsetter å være det (i kontrast til andre blogger).

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg