KJÆRLIGHET VED FØRSTE BLIKK

Kjærlighet ved første blikk. Jeg som var helt sikker på at det ikke eksisterte.

Men så møtte jeg dere to. Og da innså jeg raskt hvor feil jeg hadde tatt!


Spre glede og kjærlighet i dag, det er det viktigste vi har. Jeg håper du får en nydelig kveld med hvem enn du skulle tilbringe den med, måtte det være med din sønn, din datter, jentekjæreste, guttekjæreste, mann eller kone. Man trenger jo i grunn ingenting for å feire noe i kveld – det som betyr noe er jo bare at man er sammen!

4 kommentarer
    1. fine bilder av to vakre gutter
      kjekt å følge med på bloggen din
      ta godt vare på deg selv og barna dine
      og husk at god helse fremfor deg selv og barna er det viktigste
      og ikke minst at når det kommer stormer så lar du deg ikke knekkes ned i grøften men står opp som at igår var det ikke en kraftig storm
      eg synes det er flott du er glad i barna dine og fortsett med det
      noen ganger går det fint når unge mødre får barn men helst er det lurest å være ganske voksen, siden alt du gjør i en mammarolle blir tatt veldig alvorlig fra alle rundt deg
      la oss håpe at barna ikke får komme i barnevern

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg