EN LITEN PAUSE

For noen dager det har vært! Nå er jeg veldig klar for en ny uke og nye tider.

I kveld har jeg tenkt mye på at jeg er glad jeg er så ung, for nå kjenner jeg meg virkelig sliten. Tror ikke jeg hadde orket å sitte her og skrive på bloggen min til dere nå om jeg hadde vært veldig mange år eldre nå altså. Haha! Det skal bli godt med en liten pause nå før jeg selv skal legge meg. Bare litt alenetid før jeg må sove, for å være klar og uthvilt for en ny dag med verdens to fineste gutter. Jeg måtte bare innom en liten tur for å ønske dere en fin start på den nye uken, og for å fortelle dere at jeg setter så stor pris på at dere leser alt jeg legger ut.

Jeg føler det har skjedd mye med bloggen bare den siste måneden, men den største forandringen har egentlig skjedd over tid. Fra jeg ble gravid med Noah og til nå, føler at jeg at det har skjedd mest. Jeg tror bloggen har forandret seg fordi jeg har det. Men i grunn har jeg jo heller ikke forandret meg med vilje, jeg har vel bare vokst litt opp.

25 kommentarer
    1. Jeg synes det er blitt mer og mer clickbait her, Jessica. Ikke bra.
      Innlegget “roper” at du skal ta en pause – fra hva? Fra Fredrik, fra bloggingen – men nei da, bare en pause før du skal legge deg.

    2. Viktig med alene tid, kjenner på det selv selvom jeg kun har ett barn. Du virker som ett utrolig flott menneske og som en utrolig god mor. Sønnene dine er helt nydelige.
      Sov godt når den tid kommer. <3

    3. Herregud. Kan du please ikke begynne med disse latterlige click-bait overskriftene som andre bloggere er beryktet for?

    4. Mye clickbait og bloggen er forandret ja. Færre innlegg og en litt mer deprimert stemning. Håper du klarer å komme 100% tilbake etter permisjonen.

    5. H: Synew du virkelig dette var clickbait?? Har brukt denne overskriften i forbindelse med samme type innhold flere ganger tidligere, aldri hørt at noen mener det er clickbait?

      Synes ikke “en liten pause” er clickbait når det kommer til innholdet i dette blogginnlegget. Men du har selvsagt lov til å mene det, og min intensjon med dette blogginnlegget var ikke å lure dere inn her. Det skal være helt sikkert.

    6. Synes bloggen din generelt er bra, og liker godt når du skriver om hverdagen og om klær/utstyr du kjøper til guttene dine 🙂 Du har god smak! Men jeg må dessverre si meg enig i det flere andre skriver angående clickbait overskrifter og om å poste gamle innlegg på nytt! Da blir det tilslutt til at man ikke gidder å klikke seg innpå. Helt vanlige overskrifter er mer enn bra nok 🙂 Og hvis man skal ta opp gamle tema, så kan man jo lage et kort innlegg der man forteller om at man kan lese om temaet her og her.. Kun ment som konstruktiv kritikk, håper du skjønner det og ikke går i forsvarsposisjon 🙂 Liker å lese bloggen, fortell gjerne om hverdagen og hvordan det går med barna 😉

    7. Jeg er enig med Guttemamma her. Begynner å bli en del innlegg som jeg tenker at jeg har lest før… I utgangspunktet liker jeg bloggen godt, men jeg håper du holder deg for god til clickbaits og repeterende tematikk/innhold. En annen ting jeg har lurt på er om du skal begynne på skole til høsten?

    8. Dette er absolutt ikke clickbait! Hun skriver “en LITEN pause” og det kan ikke assosieres med de større tingene som skjer akkurat nå. Derimot passer det bra til innholdet; en hverdagslig pause.
      Synes bloggen din bare blir bedre og bedre Jessica! Du skriver gode tekster og mange med dypt innhold som er verdt å lese.

    9. Synes heller ikke at dette var clickbait i det hele tatt, det var jo overhodet ikke en veldig dramatisk overskrift, og følte den passet bra til innlegget. 🙂 Så herlig bilde av Noah, han er så lik deg! Håper du får en flott start på den nye uken! <3 Klem

    10. Tror alle har blitt FOR obs på clickbait, å overreageret/elter etter om d kansje kan være det.
      Synes ikke du har mye av det på bloggen din i d hele tatt. Er faktisk andre bloggere som har det på hvert eneste inlegg, der overskift å tekst ikke samsvarer i d hele tatt.
      Du er flink jessica <3

    11. Både her og i tidligere innlegg trekker du frem at du som ung mor orker mer og trenger mindre søvn. Vil derfor bare si fra at all søvnforskning sier det motsatte. Selv om behovet for søvn selvsagt er individuelt sier søvnforskere at gjennomsnittlig trenger tenåringer opptil 3timer mer søvn enn unge voksne/voksne. At mødre i 16/17års alderen skal være mer våken og takler våkenetter bedre enn eldre mødre er derfor, statistisk sett, feil. Det er også forskere som har konkludert med at det er tidlig i 30årene vi har mest energi. Dette er selvsagt også individuelt, men energinivået når visstnok toppen som 31åring.
      Det er derfor ingen grunn til å tro at “eldre” mødre har mindre energi eller synes våkenetter er verre enn yngre mødre 🙂

    12. synes ikke dette var noe clickbait, synes folk overdriver det ordet mye.
      bra du nok deg en liten pause, det fortjener du :).
      Nydelig bilde av Noah <3

    13. Hei Jessica. Jer er enig med Hedda over her at du burde være forsiktig med å si at man har mer energi når man er ung. Jeg er 26 år og føler selv at jeg har akkurat like mye energi som da jeg var 16, 18 eller 23 for den saks skyld. Når du ikke har opplevd å være eldre enn det du er, hvordan kan du da uttale deg om at du har mer energi nå enn hva du kommer til å ha om 5 eller 10 år? Jeg har reagert på det flere ganger når du har skrevet det så derfor måtte jeg bare si noe nå.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg