DE FINE ØYEBLIKKENE!

Hei dere ♥

Vi har hatt en veldig koselig, men trøtt dag! Jesus så trøtt jeg er om dagen, det er nesten ikke til å holde ut. Lille babyen min våkner ganske tidlig om morgenen, så da er det bare å komme seg opp! Jeg er veldig værsyk også, og blir faktisk helt trist av å se regn og mørke dager når vi nå er kommet til april! Det er jo bare to måneder igjen til 19-års dagen min og sommer!

Nå til sommeren er det to år siden Fredrik hadde sommerferie med Leo som da kun var et par måneder gammel, og meg. Det var hans siste fulle sommerferie, i og med at han da var ferdig med de to årene hans på videregående. Tenker på at det har gått to år siden allerede! Med små barn er det kanskje så lett å tenke at man noen ganger bare skulle ønske at tiden gikk litt fortere, fordi det ofte er krevende og hektisk. Uansett om du har ett eller flere barn. Jeg vet at når jeg ser tilbake tenker jeg bare at jeg skulle ønske jeg bare slappet av litt og ikke stresset så fælt, og at jeg satte mer pris på all tiden vi tre fikk sammen den sommeren, at jeg verdsatte de fine øyeblikkene mer, og ikke minst hvor godt jeg og vi hadde det. Livet går jo alltids videre og ting blir sjeldent akkurat slik de var, uavhengig av om man har barn eller ikke!





Jeg må forresten bare fortelle dere noe som skjedde her om dagen. Fredrik var for første gang på lang tid borte fra jobb fordi han var syk, og vi satt i sofaen og så på Dr. Phil. Klokken hadde passert 09:00, og da var det tid for Noah sin første lur. Før jeg rakk å legge han i sengen sin, så sovnet han på sofaen mellom oss – så jeg lot han bare ligge der. Fredrik og jeg sitter bare og kikker på Noah, før han sier “Herregud, nå var han SÅ lik deg!” I eksakt samme sekund som jeg tenker det samme. Jeg ble nesten helt rørt av å tydelig se hvor lik han faktisk var meg akkurat da!

Akkurat nå sover han litt på brystet til Fredrik, og han har også satt på en eller annen fotballkamp i bakgrunnen. Nå skal jeg sette meg ned, slappe av, puste ut  – og bare tenke at jeg skal nyte her og nå litt, og de fine øyeblikkene. For det er jeg enda for dårlig til.

Håper dere alle nyter kvelden, vi snakkes senere ♥

10 kommentarer
    1. Vet hvordan det er å stå opp tidlig! Har en gutt som er like gammel som Noah, og våkner mellom 05-06!! Gjesp! Hehe! Men han legger seg også 17.30-18 da så skal ille klage altså! Bare å legge seg selv tidlig også så er det bare kos å våkne med den lille 😊

    2. Ikke stygt ment, men jeg synes du ser så oransje ut på noen bilder, som f.eks. bilde én og fem i dette innlegget. Tar du noe betakaroten eller bruker du noen filter, eller er det bare “uheldige” lysforhold? På de fleste bildene du poster synes jeg du har kjempefin, ren hud, men på et innlegg en gang i blant er det liksom noe som skurrer ift. at hudtonen fremstår som knallorasnje…
      For eksempel på innlegget http://jessicaenerberg.blogg.no/1490558128_det_m_ta_en_slutt.html synes jeg du har kjempefin og normalfarget hud, men på innlegg som det i dag synes jeg huden din ser veldig oransje ut..? Ikke ment som kritikk, men kanskje noe du kan være mer obs på når du tar bilder i tiden fremover.

    3. Helene: Hei Helene!

      På disse bildene er det uheldige lysforhold, jeg trodde egentlig det var ganske tydelig men det er kanskje bare jeg som så godt kjenner igjen denne typen bilder fordi jeg tar så utrolig mange bilder. Haha! synes uansett det er flott at du spør!

      Bildene var egentlig ganske mørke, så når jeg redigerte dem lysere ble de slik som dette, og da var det dette eller ingenting 🙂 Det er helt umulig å få skikkelig gode bilder når det er så mørkt ute som det var i dag da disse ble tatt – heldigvis går det mot sommer og vår, og da vil huden min se normal ut, det vil si som på bildene til innlegget du viser til. DET skal bli fint det, for dette er et skikkelig irritasjonsmoment for meg som blogger 🙂 Hehe.

      Ha en fin kveld!

    4. Monica: Haha, det skjønner jeg godt! Noah sovner ikke før mellom 19:00 og 20.00 han, men like blid og våken tidlig om morgen likevel 🙂 Helt enig med deg!

    5. Har to morgenfugler jeg også, så jeg føler med deg. Her er det en ny dag mellom rundt kl. 06.00 hver dag! 😛 Litt vel tidlig i mine øyne. Men de legger seg tidlig om kvelden, så jeg har litt tid til mannen eller andre ting når de sover og det er godt. Selv om jeg av og til kanskje ikke legger meg så tidlig som jeg burde. Vi får vel nyte våre morgenfugler, for om noen år må vi sikkert dra de ut av senga. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg