JEG BLIR FORTSATT SJOKKERT!


Hei alle sammen!

Jeg hentet Leo litt tidligere i barnehagen også, og han var såå glad for å se lillebroren sin og meg, og ga Noah en stor klem så fort han fikk øye på ham. Ellers har vi alle sammen vært ute på en liten tur i dag! Det merkes at det er travelt når begge to er med ut, men hva gjør vel det. Familie er det viktigste som finnes og å kunne tilbringe tid med guttene mine er noe jeg setter utrolig høyt. Det blir masse mer av det nå fremover heldigvis! Men det vet dere jo, så ofte som jeg nevner det! Hehe.

Herregud, i dag tidlig våknet jeg til verdens sykeste melding. Jeg skal på ingen måte skjære alle over en kam her, men de kommer merkelig nok alltid fra middelaldrende single menn. Ja, kjære Stein-Arne på 55 år: Selvsagt vil jeg komme på besøk til deg i Gudbrandsdalen! Jeg forlater gjerne barn og samboer for å dra på besøk til deg, altså – virkelig. Du er jo tross alt… En vilt fremmed creepy fyr. Hva er det som skjer med menneskeheten?!

Jeg må innrømme at jeg vurderer å skaffe meg ny Facebook som bare er for venner og bekjente, for det har gått helt over stokk og stein det siste halvåret med tanke på meldinger fra vilt fremmede og av og til blir jeg faktisk litt redd. Dette har jeg så vidt nevnt for dere tidligere tror jeg, men jeg husker ikke hvor lenge det er siden. Jeg er klar over at jeg på en måte stikker frem hodet litt når jeg selv velger å blogge, og alt som innebærer med å drive en offentlig blogg som er lest av mange. Men jeg blir fortsatt like sjokkert og overrasket hver gang altså, det er ikke noe jeg blir vant til!

Jeg ble faktisk fridd til i fjor over Facebook, noe jeg bare måtte le av men vedkommende var helt seriøs og synes ikke det var så gøy at jeg synes det var morsomt. Haha.. Ellers er det mye gærne folk. Her om dagen ble jeg for eksempel også tilbudt penger for sex på innboksen min på Facebook, og vedkommende også begynte å ringe meg midt på svarte natta. Jeg vet jo at det i mange av disse tilfellene egentlig ikke er noe å le av, men jeg må innrømme at jeg finner mange av disse meldingene og tilfellene ganske komiske!

Håper dere alle får en super kveld videre! Det skal i hvert fall vi ha ♥

19 kommentarer
    1. Sikker på det ikke er noen falske profiler, og at det er andre som gjør det bare på faen??? Nei ikke vet jeg, men kan folk virkelig være så syke i hodet på ekte??? Viss det er ekte, skulle de blitt anmeldt og buret inne! SYKT!!! At det finnes så syyyyyke folk. Nei, har ikke ord….

    2. Å, verden er FULL av rare folk. Men det oppdager du med alderen. Det er ikke noe man kan stoppe, for verden er bittelitt større enn Norge, vet du. Du får sperre de du kan.

    3. Om du går inn på innstillingene på facebook og under personvern (tror jeg?) så kan du stille inn på at bare venner har lov til å sende deg melding, og at bare venner, eller bare du, kan se mobilnummeret ditt. Og du kan sikkert endre mange andre ting også som kanskje kan gjøre at du kan unngå sånne creepy folk! 🙂 Håper det kan hjelpe!
      Har ikke hatt krefter til å kommentere i det siste, men jeg følger med, og håper du har det bra <3

    4. De finnes mange syke og rare mennesker dessverre. Ja du har selv valgt å blogge, men ærlig talt. Det er ikke dermed sagt at det er fritt frem for folk å komme med slibrige meldinger eller tilby deg sex for penger. Det er og blir lavmål. Må være kjipt å bli ringt til midt på natta. Da hadde jeg blitt rimelig hissig. Jeg ville blokkert facebooken min mot meldinger fra folk du ikke kjenner, som ei har nevnt ovenfor her hvordan du fikser. 🙂

    5. Du burde ha håret oppsatt/vekk fra ansiktet oftere! Du kler de veldig godt 🙂 kjempe fint! Syns den midtskill looken blir litt “trist” noen ganger. Mener ikke å vær frekk..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg