EN LITEN OPPDATERING…

Hei alle sammen!

En liten oppdatering fra meg denne fine lørdagskvelden. Vi har hatt en koselig dag sammen og det er så ubeskrivelig deilig med helg. Selv om jeg merker at de ikke er helt slik de var tidligere! Akkurat det slo meg ganske tydelig i går kveld.

Klokken var nylig blitt tolv da jeg satt i sofaen i stuen i morgenkåpen min og gjespet for femtende gangen på kort tid. Fredrik så på en eller annen serie og jeg hadde nok med å klare og holde øynene oppe. Jeg visste for øvrig ikke hvor mye klokken var før Fredrik påpekte det etter at jeg foreslo at vi skulle legge oss. Aldri vært så trøtt før, men guttene sto opp med pappaen sin i dag så jeg fikk sovet ut litt. Det resulterte i en uthvilt mamma som sto opp til to blide og fornøyde barn litt senere! Mammalivet altså, det er så herlig.

Foruten at pcen min har tatt kvelden, så har denne dagen virkelig vært helt nydelig. Jeg vet ikke hva det er med elektronikk og meg, men det er ganske tydelig at det er noe der som virkelig ikke fungerer sammen. Haha! Er det mulig..

Legger med noen bilder av verdens fineste skatten min Leo. Og ønsker dere alle en fantastisk lørdagskveld!

7 kommentarer
    1. Så fine bilder:) Nydelig smil av Leo:)
      Veldig fin jakke, den kledde han!
      Ønsker dere alle en god helg:)

    2. Jeg vet ikke om det er storebrorrollen, eller hva det er. Men Leo er plutselig blitt så stor! Det er en (to) veldig skjønn gutt du har! Kylie Jenner-stil på de siste bildene, hahahaha!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg