ENDELIG FREMME!

Hei alle sammen! Håper dere har hatt en herlig start på helgen.

Fredrik dro hjemmefra i går kveld rundt klokken 22.00, fordi han skulle dra til England med faren sin tidlig i dag og da ble det enklere sånn. Jeg snakket med ham etter at han hadde landet i England og han gledet seg veldig til turen, det skjønner jeg veldig godt og jeg håper han koser seg. Jeg koser meg i hvert fall veldig!

Jeg var derfor alene med barna i natt og i dag tidlig, og fikk levert Leo avgårde i barnehagen før jeg dro til Gjøvik med kusina med og Noah. Vi hadde en lang, men helt OK togtur! Noah var veldig energisk og blid hele turen, fineste lille skatten min. Dessuten sov han en del også, og storkoste seg nede i vognen sin og på fanget mitt.

Det har vært helt fantastisk vær i dag også, og jeg finner ikke ord dekkende nok til hvor deilig det er. Jeg har tatt inn på hotell nå med noen venninner, min fineste bestevenninne blir 19 år i dag og det var i den anledning at jeg kom nedover til Gjøvik, sammen med at det er godt å komme hit til familie og venner nå. I morgen blir det grilling hos søsteren min og samboeren hennes sammen med Noah, og det ser jeg veldig frem til. Jeg oppdaterer dere litt senere i kveld, og ønsker dere en like herlig start på helgen som det jeg har fått ♥

14 kommentarer
    1. anonym: i barnehagen da, hun skrev jo det.. i larvik har dem nemlig døgnåpen barnehage, så foreldrene kan bare levere dem å hente dem igjen på mandags ettermiddag, forutsett at barnet får fri på tirsdag..
      doh -_-

    2. Leo har vel ei bestemor som kunne seg ei helg med barnebarnet sitt da vel? Tror nok dette er godt planlagt fra Jessica sin side, så Leo sitter nok ikke innenfor porten til barnehagen og gråter. 😊

    3. Fredrik er jo på ferie med sin familie, og hadde moren til J hatt Leo så er det jo rart at hun skriver hun bare har Noah? Er vel det folk stusser på da. Herregud vi alle skjønner jo han ikke sitter igjen i bhg, hahaha

    4. Men du? Hadde ikke du familie i Gjøvik? Hvorfor må du da ta inn på hotell? Har ikke forstått det som at du har noe kronglete forhold til familien.

    5. Fredrik er i England med faren og det sier seg vel selv at Leo er hos farmor. At hun tar inn på hotell har jo mest sannsynlig med bursdagsfeiringen til venninna å gjøre. Tipper noah ikke er med der, men hos besteforeldre. Haha alt en kan lure å spekulerer på. Hun har nok full kontroll. Kos deg i helga Jessica.

    6. Er det for at folk skal klikke seg inn for å sjekke om det har kommet ny oppdatering, du stadig vekk skriver at du skal oppdatere senere men utelater å gjøre det ?

    7. Jeg trodde først bildene var tatt hjemme hos foreldrene dine, og tenkte at de har det skikkelig trendy og eksklusivt hjemme 🙂 Ha en fortsatt fin helg <3

    8. Håper du koser deg og nyter litt alenetid. Til dere som lurer; jeg gjør ikke det. Regner med at Leo koser seg hos farmor hele helgen. Ingenting er bedre enn å være enebarn en hel helg hos besteforeldre som skjemmer deg bort etter alle kunstens regler.
      Leo var helt sikkert hos mormor når hun var ute. Herlighet, jenta må da kunne være sammen med venner selv om hun hr barn. Får være måte på å spekulere, har dere virkelig så lite annet å ta dere til?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg