EN GOD OG EN DÅRLIG NYHET

God lørdag alle sammen!

Gjett hva da?! Jeg har blitt ordentlig syk! Jeg er så hes at man hører knapt hva jeg sier når jeg snakker, og jeg merker at jeg ikke er i form i det hele tatt. Det er passe typisk når jeg er i Gjøvik med Noah, men det får bare gå! Litt kjedelig er det jo selvsagt, det er virkelig ganske kjipt å merke at du er i gang med å være skikkelig dårlig når det er på verst tenkelige tidspunkt. Vel, egentlig er det sånn at det aldri passer å bli syk når man er mamma. Hehe! Men heller meg enn et av barna, det skal være helt sikkert. Når vi kommer hjem i morgen er jeg jo alene med barna frem til natt til lang etter at barna er lagt på mandagskvelden.. Akkurat det er jo ingen sak i seg selv, men alt blir jo verre og tyngre når man er syk. Slik er det jo for alle, uten og med barn.

Jeg har for øvrig en god nyhet til dere, i tillegg til den dårlige! Det lille intervjuet jeg hadde tidligere denne uken angående et blogginnlegg jeg skrev for en liten stund siden er ute nå. Med Morten fra vgtv Panelet. Utrolig herlig og morsom fyr! Hvis dere vil se det kan dere bare klikke HER.

Nå står litt tid med minstemann på planen, før han skal i seng om ikke så alt for lenge for å være klar for hjemreise i morgen tidlig. Vi snakkes!

10 kommentarer
    1. Hvorfor blir du ikke bare hos familien din litt lenger for å få litt avlastning nå som du faktisk er syk? Må jo være gullverdt!

    2. Herregud hva er det med deg som kommenterer at hun må få så mange barn hele tiden?? Creepy!
      God bedring til deg Jessica! <3

    3. Haha første del av intervjuet var bra men ble litt steriotypisk å si at mamma bloggere snakker om mat til barna sine. Det er en av de veldig skjelden innleggene jeg har lest hos deg. Og faktisk aldri hos mammatilmichelle. Og ja jeg leser alle innleggene dine og hennes 😃❤️❤️

    4. Og jeg har heller ikke noe barn eller planer om å få det før om mange år.
      Så siste del ble litt spesielt så sett. Men veldig fint at de støtter deg og alle som ikke gjør det er egentlig veldig rar!

    5. Hei Jessica.
      Dette blir tatt litt ut av sammenheng,men i et blogginnlegg tidligere reklamerte du for nettbutikken “KidsBrandStore”. Er dette en nettbutikk med ekte merkeklær? Har tidligere blitt lurt av en nettbutikk, og er derfor redd for at dette skal skje igjen. Ønsker deg masse god bedring

    6. Du er så fin når du smiler! Vet du ikke liker det, men det må du bare slutte med å synes, du ser så glad ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg