JEG ER FERDIG!


Hei alle sammen! Nå har Fredrik nesten akkurat dratt avgårde til noen venner, og søsteren min storkoser seg med Leo. Jeg føler dagene går så raskt nå, det blir jo kveld før jeg vet ord av det. Men sånn er det når man har mye å gjøre! I dag har vi vært ute og spist lunsj med barna og søsteren min. Leo sovna i vogna sin med en gang både vi og han fikk maten, men kjempeblide Noah hadde sovet i forveien, så han fikk sneket seg med på 90% av alle bildene. Haha!

Bare hvis det skulle være noen tvil med tanke på noen av de forrige kommentarfeltene her på bloggen har sett ut: Nei, jeg skal ikke prøve å bli gravid. Nei, jeg håper ikke at jeg blir gravid i nær fremtid selv om jeg skriver at det ikke er en ny baby på vei enda. Det er jo poenget, at det ikke er noen ny baby på vei enda og at det ikke kommer til å skje på en stund. Det var i hvert fall sånn jeg mente det, om det skulle være noen tvil. Nei, jeg har ikke tenkt til å lure kjæresten min fordi jeg visstnok ønsker å bli gravid (?) Jeg har gått gravid i 1,5 år av mitt 18 år gamle liv, jeg kjenner meg litt mett på det nå. Haha, ikke så veldig rart når man tenker over det – selv om jeg kan savne magen en gang i blant.

Og ikke nok med det, jeg er ikke dum som et brød og vet at forholdet vårt trolig hadde gått et visst sted om vi skulle hatt enda et barn nå. Jeg har skrevet så uendelig mange blogginnlegg om dette temaet nå at jeg er helt ferdig med å skrive om det. Håper flere av dere er enige med meg om det, og at vi kan la det ligge ♥

Ellers? Leo sitt rom har blitt ryddet for sommeren i dag, så nå står vårt rom for turen. Til høsten bytter jo vi trolig rom slik at barna får vårt store rom på deling (Det skal bli gøy å vise dere innredning og alt her på bloggen!) men frem til det sover Leo på sitt rom, siden Noah uansett sover i egen seng inne hos oss. Ha en herlig lørdagskveld, vi snakkes senere i dag!

6 kommentarer
    1. blir kjempe greit for Lucas og Leo å dele rom sammen:)
      de kommer til å få så mye glede av hverandre:)
      store og fine gutter du har:)
      du og Fredrik er utrolig flinke foreldre, det må dere aldri glemme. alle kan gjøre feil i livet, men så må man rette opp i det og leve videre:)
      ha en fin kveld med søsteren din og barna:)

    2. Hei! Tenkte bare å nevne det, da jeg vet hvor lett man ikke ser slikt delv, men har på de fleste bilder jeg har sett av Noah sett at han lener hodet til en side?

    3. Fine Noah! Hyggelig å se babyer med “gammeldags” babytøy med skjortekrage og heldress 🙂 Du skrev i et av innleggene dine at du gjerne ønsket deg to barn til. Jeg lurte på om du hadde noen tanker i forhold til dette? De anbefaler jo at man steriliserer seg etter keisersnitt nummer tre fordi komplikasjonsfaren øker betraktelig etter dette. Selv kunne jeg tenkt meg fire barn, men stopper etter to (evt tre) barn (med mindre det skulle bli flerlinger) nettopp på grunn av det…

    4. Noah og Leo er så utrolig søskenlike! Ingen tvil om at de er helsøsken iallefall, og veldig skjønne gutter er de virkelig. Må også få ta av meg hatten for deg og Fredrik, fullverdige og flinke foreldre selvom dere kanskje er litt yngre enn gjennomsnittet. Takk for at dere beviser for alle at det faktisk går an å være voksen og være gode foreldre selv om man er ung.

    5. herregud så nydelig Noah er 🙂 for en gogutt <3. sikkert gøy for leo og ha litt alenetid med tanten sin 🙂 ha en fin søndag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg