PÅ DATE MED EN ANNEN GUTT..

I dag har jeg vært på en kjempekoselig date med en annen gutt enn kjæresten min. Nemlig verdens beste Leo 🙂

Han Leo og jeg har naturligvis ikke så mye alenetid som vi hadde tidligere. Da det kun var Leo, meg og Fredrik – og Fredrik var på jobb eller skole. Spesielt godt merket jeg det etter at han fikk en lillebror. Timene føles ikke like lange som tidligere, og det virker som det kun blir mindre av tiden jo flere barn man får. Selv om det mest sannsynlig bare føles sånn. Har jeg mye dårlig samvittighet? Gjett om! Jeg får trøste meg med at jeg trolig ville hatt dårlig samvittighet uansett. Haha! Jeg kan kun snakke for meg selv, men dette fulgte virkelig med det å bli mamma.

Derfor grep jeg muligheten nå mens Noah var hjemme med Fredrik og lekte, så tok jeg med Leo ut på en liten date, bare oss to. Jeg elsker å være med ham ut på tur (som han sier). Gå på en liten kafé sammen, spise litt på en restaurant bare oss to. Kjøpe en is eller to, gå ut og finne på noe bare oss, og se gleden i øynene hans. Er det én ting som er fantastisk å være vitne til med barn, er å se hvor lite som faktisk skal til for å glede dem. Der tror jeg mange av oss som ikke er barn har noe å lære.




Leo var så glad og fornøyd hele tiden og det er ingenting som gjør meg lykkeligere enn det. Vi hadde det så koselig sammen! Ofte tar jeg meg selv i å se på han og bare tenke hvor heldig jeg er som er mammaen til akkurat Leo. De neste ukene har vi valgt at Leo skal ha ferie med meg og Noah sammen helt til 1 august, noe jeg er veldig glad for nå. Både Fredrik og jeg kommer helt sikker til å ha litt alenetid med hver av dem i løpet av disse ukene, men vi er helst sammen alle fire etter at Fredrik er hjemme fra jobb. Fredrik må nemlig om under en uke tilbake på jobb, så barna og jeg fortsetter sommerferiene uten han. Så får Leo dele oppmerksomheten med lillebroren sin enn så lenge!

Ha en kjempefin kveld videre, alle sammen!

8 kommentarer

Siste innlegg