VONDT I HJERTET MITT!

Det måtte jo skje en dag.. Sånn er det jo dessverre for alle! Noah er blitt ganske syk. Han er virkelig ikke i form, og det river i hjertet mitt av tanken på at han har det så vondt, og at han ikke får sagt i fra ordentlig til oss. Jeg kjente det toppet seg skikkelig for meg når han krøp litt rundt omkring på gulvet, for å så krype langsomt bort til meg mens han sa “ma ma ma” i stad. Stakkars lille skatten min. Det er altså så fælt å ha syke barn! Gi meg 40 i feber, influensa, halsbetennelse og hva enn som skulle gå for tiden. Mye heller det, enn at en av barna er syke – og da spesielt Noah som enda er å regne som baby. 



Det startet i natt så mye søvn ble det ikke natt verken på meg eller Fredrik, men akkurat det er irrelevant nå. Nå gjelder det bare å sørge for at Noah har det så bra som mulig kan ha det mens han er dårlig og trenger oss ♥ Han har fått grøt med smoothie i dag, vann på flaske, ren pysj, rene tepper, og masse kos og trøst både fra meg og omsorgsfulle Leo som stryker og passer på lillebroren sin når ting ikke er helt på topp. Jeg blir så stolt av Leo når jeg ser hvor snill han er med Noah når han ser at han ikke er i form. Nå kom Fredrik akkurat hjem fra jobb, og Noah sover søtt i sengen sin. Vi snakkes senere i dag, jeg håper er friske og at dere har hatt en fin sommerdag!

4 kommentarer

Siste innlegg