TAKK FOR ALT!

Hei alle sammen! Nå sitter jeg og er fryktelig nervøs siden det ser ut som det skal bli ordentlig tordenvær i kveld. Jeg er livredd lyn og torden, så jeg krysser fingrene for at det går over! I dag har jeg hatt masse ekstra alenetid med Leo, som har vært så herlig. Åh, noen ganger kan jeg ta meg i å savne perioden da jeg fikk så masse tid med ham da han var baby! 

Søsteren min dro hjem i dag, og det var ikke så veldig populært hos Leo. Han snakket masse om henne i ettertid og var rundt omkring i leiligheten og leita etter henne. Han elsker at det er masse som skjer og virker til å synes at jo flere vi har besøk av, jo bedre er det. Haha! Jaja, takk for nå og for alle de fine dagene vi fikk sammen! Jeg synes alltid det går så fort når vi har besøk av gode venner eller familie over noen dager. Søsteren min kommer heldigvis ofte hit til Larvik så det blir nok ikke lenge til neste gang.

Jeg kjenner at jeg er så takknemlig for at barna har så mange rundt seg. De har onkler, tanter, besteforeldre, oldeforeldre, og tipp-oldemor som bor på Toten har de også. Hun skulle vi så veldig gjerne få besøkt oftere. For ikke å snakke om øvrige familiemedlemmer. Jeg tenker på alle de ekstra årene alle vi har rundt oss fikk med barnebarna sine, oldebarna sine, og nevøene sine siden vi fikk dem tidlig og synes det er så fantastisk å tenke på. Tanken på all den ekstra tiden vi også i utgangspunktet får med barna, er også veldig fin. Leo er allerede blitt 14 år når jeg fyller 30. Det er helt merkelig å tenke på, men samtidig litt morsomt! Ha en kjempefin kveld videre, så snakkes vi ♥

5 kommentarer
    1. Hei Jessica! Jeg håper på respons. Jeg og mannen min ønsker veldig gjerne å få barn nå. Vi har vært sammen i fem år til nesteår. Vi ønsker å prøve snart. Problemet mitt er at jeg akkuratt har begynt i ny jobb og har først og fremst vikariat til februar og blir nok forlenget. Jeg lurer på om det er dumt å plutselig bli gravid når jeg nylig har begynt? Har jobbet 100% i over et år nå. Så inntekt blir nok ingen problem da. Jeg lurer på hva jeg skal gjøre. Har så lyst på en liten en. Ja, er ferdig med utdanning og skole og alt. Noen tips?
      Klem til deg og fortsatt god helg💕

    2. Hanneh:
      Vet at du ønsker svar fra Jessica, men følte for å svare deg jeg også.
      1) Ikke ta det som en selvfølge at du blir gravid med en gang. Vi har nå prøvd i et år uten å lykkes, og det er helt normalt å prøve i 6-12mnd. Så ikke sett babydrømmen på vent frem til den perfekte timing, for da er det ikke sikkert det går 🙂
      2) Det er ulovelig grunn å si opp noen pga. graviditet, så ikke bekymre deg for at du kan miste jobben. Dessuten kommer du ikke til å få termin før i april/mai DERSOM dere starter nå, og det går på første forsøk! Og da (tatt i betraktning at du holder deg oppegående) vil jo du ha blitt ferdig med vikariatet før babyen kommer, i tillegg til at du vil ha opparbeidet deg mammapermisjon.
      Jeg sier KJØR PÅ! Det er ikke gitt at det går like fort som det gjorde hos feks. Jessica, som jeg vil si er rikt velsignet med å kunne få barn lett. Det er vertfall ikke vi, og heller ikke flertallet desverre 🙁
      Det kan hende du, Jessica tenker noe helt annet, siden du to ganger har fått barn uten å ønske det, men som ufrivillig barnløs måtte jeg bare representere den andre siden også 😊

    3. helt enig med Anette over. Så Hanneh du bør ikke vente på et “bedre” tidspunkt, for et “bedre” tidspunkt vil i virkeligheten aldri komme.😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg