JEG KLARER DET IKKE

Jeg har egentlig hatt det veldig bra de siste periodene. Fredrik og jeg har hatt en veldig fin tid i forholdet vårt, barna har vært like glade og fornøyde som alltid, og ting har bare vært helt upåklagelig. Det er så jævlig at hver gang jeg virkelig tenker at nå kunne jeg nesten ikke hatt det bedre, så er det akkurat som at livet har bestemt seg for at så enkelt skal det hvert fall ikke være. Haha…

Jeg klarer ikke å blogge i dag. Det har skjedd noe som gjør at jeg trenger tid til å tenke, og bare være meg. Jeg klarer ikke å sette meg ned og poste bildene av den deilige frokosten min, og bilder av at jeg smiler – når jeg overhode ikke smiler på innsiden. Jeg klarer ikke å late som. Jeg er ikke ute etter sympatierklæringer og jeg vil ikke at noen skal synes synd på meg for dette. Jeg klarer meg alltid. Men jeg vil bare være åpen om det istedenfor å la være å blogge. Jeg må innrømme at jeg også føler et visst ansvar for å ikke late som at livet alltid er så fint og flott hele tiden. Det er nok av slike bloggere føler jeg.

Jeg skulle ønske jeg kunne fortelle dere alt. Jeg kan ikke det. Men jeg vil at dere skal vite at jeg skulle ønske. Jeg må ha en viss grense angående hva jeg skal dele eller ikke, slik at ikke alt av privalivet mitt ligger ute på nett for alltid. Den feilen har jeg sett at andre har begått og jeg vil ikke være en av dem.

Klem

14 kommentarer
    1. Forstår deg godt, men samtidig irriterer jeg meg grønn når bloggere alltid sier A men ikke B. Bedre å la være å skrive/si noe spør du meg 😉 Er jo ikke mye vi lesere for ut av dette innlegget uansett? 🙈

    2. Synes det blir utrolig barnslig av deg å nevne A men ikke B. Det kunne du holdt deg for god for, for du pleier å virke mer oppegående enn det.

    3. Jeg er enig med Monica og Silje. Det er dumt å si a og ikke b – det du oppnår er spekulasjoner.
      La heller være å si noe i det hele tatt.
      Håper imidlertid at det snur og blir bedre for deg, hva den enn er.

    4. jeg må si meg uening med de 3 over her. Det er lov og tøft å si at alt ikke er like bra. Sånn er livet for de fleste vanlige mennesker, men det virker ikke alltid sånn for offentlige mennesker. Da et det lov å si at alt ikke er så bra, samtidig som hun respekterer sitt eget privatliv, og sier tydelig offentlig at hun har ett privatliv, men vil gjerne likevell dele at livet ikke alltid er en dans på roser. Det er min mening 🙂

    5. Jeg må si meg sterkt uenig i i det som blir irritert over at du “sier a, men ikke b”. Selv om du er blogger må du få ha privatliv. Det er tøft, voksent og modig av deg å i det hele tatt nevne at du har det tøft nå. Stå på!

    6. For å oppklare: jeg blir ikke irritert om hun sier bare a og ikke b. Jeg synes bare hun skal la være å si noe i det hele tatt, for jeg tror hun bare oppnår at folk spekulerer.
      Jeg har all respekt for at bloggere ikke skal si alt.

    7. Har heller aldri sagt noe om privatliv, men vil mans skille på det så hadde hun jo heller ikke trengt å skrive at hun har det vanskelig? Det kunne vel bli lagt under “privat” kontoen 😉

    8. Dette var leit å høre, Jessica 🙁 Håper det ordner seg, uansett hva det måtte være. <3
      Til dere som klager over at hun sier A men ikke B: innimellom får jeg inntrykk av at dere ser på bloggere som skuespillere og tror at hele bloggen bare er en eneste stor episode av Gossip Girl eller Friends. Slik er det jo selvfølgelig ikke. Det sitter ei ekte jente bak denne bloggen, som har det vondt, helt på ekte. La henne få tid til å summe seg og ha følelsene sine i fred, uten å kreve at hun skal dele absolutt alt. For dere ville vel kanskje ikke pøst ut alt mulig til en gjeng med fremmede folk på nett, dere heller?

    9. Kjære deg, uansett hva som har skjedd/skjer så sender jeg deg varme tanker og klemmer! Vil også si: TUSENTAKK for at du IKKE er en av de bloggerne som får alt til å virke så perfekt og rosenrødt hele tiden. TUSENTAKK for at du kan være ærlig når du har det vanskelig <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg